2733
2734

آینه کاری اطراف شومینه دارای تنوع زیادی است که مطمئن هستیم یکی از آن ها مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر هیچ تصوری از آینه کاری اطراف شومینه ندارید شما را با انواع و اقسام آینه کاری اطراف شومینه آشنا می کنیم.


  • پوششی از آینه کاری در اطراف شومینه

یکی از سبک های جذاب آینه کاری برای شومینه، آینه کاری ای است که بالا و اطراف شومینه را پوشش دهد. این آینه کاری ها برای قسمت هایی بیشتر کاربرد دارد که دیوار شومینه کمی جلوتر از دیوار اصلی است. بنابراین برای پر کردن ستون های کنار شومینه، آینه یک گزینه مناسب محسوب می شود.


  • آینه کاری در قسمت بالایی شومینه

سبک دیگری از نصب آینه کاری در اطراف شومینه، فقط قسمت فوقانی شومینه را شامل می شود. می توانید از آینه کاری ها با سبک آینه برش برای بالای شومینه استفاده کنید یا این که با یک آینه پتینه قسمت بالای شومینه را با یک قاب زیبا بپوشانید.


  • آینه کاری قاب شومینه

به عنوان سبک آخر می خواهیم شما را با یک آینه کاری فوق العاده آشنا کنیم که گرچه محدود است اما می تواند زیبایی چشم گیری برای خانه شما و به خصوص قسمت نشیمن ایجاد کند. آینه کاری قاب شومینه یکی از کارهای فوق العاده ای است که شما می توانید برای اطراف شومینه خود انتخاب کنید. برای این سبک از آینه کاری می توانید از آینه کاری های قدیمی استفاده کنید که آینه ها در ابعاد کوچک کنار یکدیگر قرار گرفته و قاب شومینه شما را تشکیل می دهد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز