2726

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

کم‌خونی 

اگر سغیدی زیاد یه زردی کمی هم تهش باشه ممکنه مینور یا ماژور باشه

اگر وسط بحث کردن دیدین دیگه ریپلای نکردم و پیامتون بی جواب موند بدونید که واقعا ارزش پاسخگویی و بحث ندارین🌹تنها زمان غروب خورشید اشعه بنفش به سطح صفر میرسد⛅یعنی میتوانی به نورش خیره شوی بدون آنکه چشمانت تار شود... تازه فایده هم دارد! 💜تو💜 غروب خورشید بودی که فایده کرد برای چشمایم...که خیره میشدم و برای لحظاتی از دیدنت لذت میبردمحال که آن غروب مه گرفته تمام شد و شب فرارسید در میان ستارگان می‌جویم صبرمیکنم تا طلوعی دیگربرای تو شاید ان هنگام آنجا نباشم شاید درمیان شب وستارگانش تمام شده باشم اما باز طلوع کن⛅💜این طلوع تو میتواند هرگز پایان نیابد و کسی جز من بخت دیدن ان نور کم رنگ لاجوردی را نداشته باشدچه زیبا تمام میشود دنیایی که غروبی از روی سعادت دیده باشد... "________❤️ همه ی من تا ابد این قلب از آن تو خواهد بود❤️

سفید بودن بیش از حد یعنی چی؟

اگر کلا رنگ دانه نداره که احتمالا فرد الباینو (زال) باشه

اما اگر پوست رنگ دانه داره فقط رنگشون خیلی روشنه خب به صورت ژنتیکی پوستش سفیده دیگه. در معرض افتاب مستقیم قرار نگرفتن و استفاده از ضد افتاب و... هم باعث می شه رنگ اصلی پوست حفظ بشه. 

دوستان اگر اطلاعات در زمینه‌ی مهاجرت و ادامه تحصیل و... می‌خواین لطفا یا پست بذارید تگم کنید یا توی یکی از تاپیک‌هام کامنت بذارین که بتونم بقیه رو که سوال مشابه دارن ارجاع بدم و یک سوال مشابه رو چندین بار در خصوصی جواب ندم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730