2726

روانشناسان و کارشناسان اسباب بازی امور تربیتی کودکان معتقدند که نیاز به اسباب بازی از بدو تولد شروع می‌شود که برای گروه های سنی مختلف متفاوت است.  اسباب بازی کودکان اغلب اوقات یک عروسک ساده مانند عروسک خرس بزرگ نیز می‌باشد که این کار باعث می شود توانایی روابط عمومی کودک را بالا ببرد. والدین نباید انتظار داشته باشند که کودکان بارها و بارها از یک اسباب بازی استفاده کنند و با آن سرگرم شوند.

مطالعات انجام شده در آمستردام uv دانشگاه نشان می‌دهد که نوازش یک عروسک پولیشی مانند یک خرس عروسکی برای کودکان می‌تواند به درمان افسردگی، اضطراب و عزت نفس‌کمک کند. این مزایا فقط مربوط به نوزادان و کودکان نوپا نیست و برای گروه سنی حتی بیشتر از دو سال نیز وجود دارد. این مقاله یک راهنمای خرید عروسک خرس بزرگ برای کسانی است که قصد خرید خرس بزرگ را دارند ولی نمی‌دانند باید در ابتدا چه کار کنند؟

در صورت تمایل برای مشاهده انواع عروسک های خرس بزرگ و قیمت آنها بر روی این لینک  کلیک نمایید.


نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

عروسک ها در بازار ایران در دو گروه عروسک های صنعتی و عروسک های دست ساز قرار دارند. عروسک های دست ساز در انواع پولیشی ،عروسک نمدی، عروسک خمیری، عروسک نخودی، عروسک بافتنی، کچه و کنفی ساخته می‌شوند و عروسک های صنعتی از جنس PVC هستند. هنگام خرید عروسک به این نکته توجه کنید که آیا امکان شستشوی عروسک وجود دارد یا خیر و در سطح بالاتر آیا امکان شستشوی عروسک در ماشین لباسشویی نیز وجود دارد؟

 در ساخت عروسک های دست ساز برخی از عروسک سازان برای پر کردن داخل عروسک از پشم شیشه استفاده می‌کنند که غیر بهداشتی است و توصیه می‌شود که از پلی استر برای پر کردن داخل عروسک های دست ساز استفاده شود. برای خرید عروسک باید به گروه سنی نیز توجه شود مثلا عروسک های خیلی سنگین و بزرگ برای کودکان خردسال مناسب نیست و می‌تواند موجب آسیب عضلانی در ستون فقرات آنها شود یا عروسک‌های باربی که به عروسک های مد معروف هستند برای کودکان زیر ۶ سال توصیه نمی‌شوند.

 استفاده از عروسک های سنگین برای کودکان ممکن است باعث عارضه های مفصلی و اختلال در رشد کودک شود. نرمی و سختی عروسک نیز موضوعی است که باید به آن توجه شود عروسک های سخت و سفت برای کودکان خردسال مناسب نیست و حتی می‌تواند برای آن‌ها خطرناک و آسیب‌زا باشد و همچنین عروسک های سخت معمولاً وزن بیشتری نیز دارند. 


از بهترین مزایا برای خرید اینترنتی عروسک و اسباب بازی کودکان این است که شما می توانید با تنوع بالایی از محصول رو به رو شوید و محصولات را از لحاظ قیمت با هم مقایسه کنید و بعد از اینکه خرید خود را انجام دادید بعد از چند روز که سفارش به دستتون رسید می توانید آن محصول را به صورت فیزیکی ببینید و اگر از محصولتان رضایت کافی نداشتید تا مدت مشخص می توانید محصول خود را مرجوع کنید. برای خرید خود می توانید از سایت های معتبر مانند سایت اینترنتی آبنبات مراجعه نمایید. سایت آبنبات یک مزیت خیلی خوبی که دارد این است که شما می توانید اسباب بازی و سرگرمی های کودکان را بر اساس جنسیت و رده سنی فرزندتان انتخاب کنید این کار باعث می شود که شما اسباب بازی را بر اساس سن فرزند خود انتخاب نمایید. پس خیلی راحت به فروشگاه اینترنتی آبنبات (https://www.abnabat.com/) مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید0

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لایک کنید

نگاه_79 | 3 دقیقه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز