2726
عنوان

لباسشویی 9 کیلو ال جی

307 بازدید | 2 پست

در این پست میخوام در مورد لباسشویی 9 کیلو ال جی F4V5VYP2T نکاتی را برای کاربران عزیز نی نی سایت قرا ر بدم امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد.

لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2T یکی از مدرن ترین دستگاه هایی می باشد که ال جی با روانه آن به بازار در سال ۲۰۲۰ گزینه ای متفاوت در اختیار کاربران قرار می دهد. این لباسشویی از محصولات بی نظیر شرکت کره ای ال جی محسوب می شود. F4V5VYP2T با چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه عملکرد شستشو را تضمین می کند. همچنین ظرفیت این لباسشویی ۹ کیلو گرم می باشد که حجم زیادی از لباس ها را شستشو می دهد. به علاوه  لباسشویی ال جی دارای موتور پر قدرت دایرکت درایو اینورتر می باشد که بدون نویز از عملکرد بالایی برخوردار است. در کنار ۶ حرکت متفاوت درام، انواع لباس ها را با هر جنس و بافتی در بهترین شرایط شستشو می دهد. همچنین توسط قابلیت شستشوی سریع در ماشین لباسشویی F4V5VYP2T لباس ها را در مدت زمان بسیار کمی و با سرعت بالا شستشو دهید. علاوه بر این هر کدام از سیستم هایی هوشمند SmartThinQ  و Smart Diagnosis برای لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2T در نظر گرفته است.



مراقبت از لباسهای شما به صورت کاملا هوشمندانه با ™AI DD

لباس ها را در داخل لباسشویی قرار دهید و سپس برنامه ی شستشوی مدنظرتان را انخاب کنید. حال تمامی تنظیمات را به هوش مصنوعی لباسشویی بسپارید. این هوش مصنوعی وزن لباس ها را اندازه گرفته و با توجه به برنامه ی انتخابی شما و همچنین حجم لباس ها به صورت اتوماتیک و بر اساس هوش یادگیرنده ی خود، نوع و سطحی ظرافت و نرمی لباس ها را تشخیص داده و الگوی شستشوی دقیق را انتخاب می نماید. به این ترتیب این لباسشویی به صورت کاملا هوشمند نوع لباسهای شما را شناسایی کرده و با توجه به نوع و میزان لباسها، شستشو را به گونه ای انتخاب می کند که دقیقا متناسب با آن حجم و نوع لباس باشد. دیگر نیازی نیست نگران نازکترین لباس هایتان نیز باشید. با وجود چنین سیستمی لباس های شما ۱۸% از قبل سالم تر باقی می مانند.


ماشین لباسشویی ال جی F4V5VYP2T دارای شش برنامه یا روش شستشوی متفاوت و عالی است. به این ۶ روش، .می گویند Motion Direct drive

STEPPING – پله ای: لباس ها توسط حرکت دیگ به قسمت بالا می‌روند و پس از آن به پایین دیگ می‌افتند.

FILTRATION – حرکت پیچشی: در این حرکت لباسها با دورهای کوتاه شسته میشوند.

SCRUBBING – غلتاندن: در این برنامه لباس ها به صورت مستمر دور هم می چرخند. 

TUMBLE – ساییدن: این حرکت کمک زیادی به حل کردن مواد شوینده در آب و نفوذ بهتر آن‌ها به الیاف می‌کند.

ROLLING – آبکشی: در این حرکت دیگ به بالاترین سرعت چرخش خود می‌رسد و با ایجاد نیروی گریز از مرکز شدید، لباس ها را به دیواره دیگ می‌چسباند.

SWING – تاب دادن: این برنامه گزینه‌ای مناسب برای لباسهای ظریف و حساس است. در این حالت لباس‌ها به‌شکلی نرم و ملایم شسته می‌شوند و درون دیگ تاب می‌خورند.


سیستم هوشمند SmartThinQ و Smart Diagnosis

لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2T مجهز به سیستم هوشمند می باشد. این سیستم هوشمند SmartThinQ به کاربر اجازه می دهد تا در هر جا و در هر زمان به لباسشویی تلسط داشته باشند. به بیان دیگر با اتصال گوشی به سیستم هوشمند SmartThinQ این لباسشویی دستورات لازم را از طریق گوشی بدون اعمال بر روی لباسشویی انجام دهید. به علاوه دارای سیستم Smart Diagnosis می باشد که هر نوع نقص و عیب لباسشویی را مشخص و شما را با خبر می سازد. با Smart Diagnosis به صورت خودکار بدون دخالت می توانید از طریق گوشی تان به رفع و عیب یابی این دستگاه بپردازید.


مشاور خرید لوازم خانگی و جهیزیه


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز