2726

سلااام سلااام

بچه ها بریزید سوال بارونش کنید که حس واقعی اونایی که باهاشون مصاحبه میکنه درک کنه😂😂😂😂

تا اعلاناتش بترکه😁😁🤞

@دخی_شیطوون  از شما دعوت به عمل میارم که تشریف فرما بشوید😍

(اوووه چه با ادب گفتم😉😉)


@حدیثوو   بدو بیا همسن توعه😍 

@پاستیل_ترش 

@فاطلا۱۳۷۰ 

@گلی۸۳


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

چرا هرکیو تگ میکنی آبی نمیشه؟

یک دفعه عرق‌کرده از خواب می‌پریم و می‌بینیم همه‌‌ی چیزهایی که توی این سال‌ها دیدیم کابوس بوده و هنوز سال هفتاد و هشته. صبح توی مدرسه خوابمون رو تعریف می‌کنیم و بغل دستی‌مون خمیازه می‌کشه و می‌گه ول کن این چرت و پرت‌هارو، دیشب سریال روزگار جوانی رو دیدی؟!⬅(موافقی یه سر به پیجم بزنی؟😻elqueno1367)
در خدمتم    

چن سالته؟ازدواج کردی؟

وقتی می مانی و می بخشی فکر می‌کنند رفتن را بلد نیستی باید به آدم ها از دست دادن را متذکر شد .آدم ها همیشه نمی مانند یک جا در را باز می کنند و برای همیشه می روند....

یعنییی فقط معروف هارو تگ میکنین

پس من چییییییی⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩

هیچی اونقدر ارزش نداره که از ارامشت و خوابت یا زندگیت بزنی،چون یه مدت که بگذره میفهمی الکی فکرتودرگیرش کرده بودی و اخرش میفهمی این واست یه تجربه بود که قوی تر از قبل بشی،پس هیچی رو سخت نگیر‌.

@دخی_شیطوون    

نوبتی هم ک باشه نوبت ماست ک سین جیمت کنیم✌🏻😎😤😂💋

چالش حرف ناشناس🐍نیوش یک☝🏻نیوش دو✌🏻نیوش سه👌🏻نیوش دنده ب دنده🚗نیوش عسل و قنده🍭🍯نیوش چرا نمیخنده؟:/😼نیوش آه🤧 نیوش ماه🌙🌝نیوش مثل قناری🐥🤪نیوش ماشین فراری🚘نیوش آه😚نیوش ماه🌛💋نیوش چرا سر جنگه؟⚔️😤نیوش بشقاب پرنده🍽🦚🕊نیوش آه🐾نیوش ماه🔥😛نیوش ماه و قشنگه🌙😻نیوش مست و ملنگه🍷🥂🍺زراشم چ قشنگه😂😂هه ناسکم ده نوسم خوشم ده ویی مه لی دووباره یه له وانه یه روژیک نه بم که دووباره ی که مه وه💛.#بژی_کورد✌🏼🇹🇯
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730