2726
راستی این ارد سوخاری ها که تو فسفودی ها مرغ سوخاری و قیله اسپایسی درست می کنن اسمش چیه سوپری ها دارن؟
خدایا من به وعده های تو ایمان دارم و مطمنم روزی فزرندی هم به من میدی من 4 ساله انتظاز کشیدم تو خودت گفتی ان مع العسر یسرا.منتظر آسونیم دیگه طاقت سختی ندارم
هیچ کی نیست؟؟؟؟
خدایا من به وعده های تو ایمان دارم و مطمنم روزی فزرندی هم به من میدی من 4 ساله انتظاز کشیدم تو خودت گفتی ان مع العسر یسرا.منتظر آسونیم دیگه طاقت سختی ندارم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
کاش یه کار بلد بیاد تو این تاپیک
خدایا من به وعده های تو ایمان دارم و مطمنم روزی فزرندی هم به من میدی من 4 ساله انتظاز کشیدم تو خودت گفتی ان مع العسر یسرا.منتظر آسونیم دیگه طاقت سختی ندارم
مرسی مرضیه جون چه گرون
خدایا من به وعده های تو ایمان دارم و مطمنم روزی فزرندی هم به من میدی من 4 ساله انتظاز کشیدم تو خودت گفتی ان مع العسر یسرا.منتظر آسونیم دیگه طاقت سختی ندارم
نام انگلیسی: Parmesan cheese پنیر پارمسان قدیمی ترین و معروف ترین پنیر ایتالیاییه. یک کیلوگرم از این پنیر از ۲۲ تا ۲۴ کیلو شیر تازه گاو به دست میاد و برای همین سرشار از پروتئین, کلسیم و فسفره. پروتئین موجود در این پنیر از گوشت قرمز هم بالاتره و در عین حال هضمش هم خیلی آسونه! پارمسان به علت درصد بالای پروتئین و طولانی بودن زمان رسیدنش, که اونو آسان هضم هم کرده, برای بچه ها, افراد مسن و ورزشکاران هم توصیه میشه! میزان کالری هر ۱۰۰ گرم از این پنیر ۴۴۰ کالری داره!! موارد مصرف به عنوان طعم دهنده در انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مانند برنج, اسپاگتی, سوپ, سس, پیتزا, سوفله, انواع سالاد و دسر. طریقه نگهداری این پنیر باید حتما در فریزر نگهداری بشه.
نام انگلیسی: Mozzarella cheese این پنیر یک نوع پنیر دلچسب ایتالیایی است که در ابتدا از شیر بوفالو تهیه میشده ولی در حال حاظر به دلیل کمبود شیر بوفالو, از شیر تازه گاو به دست میاد. یک کیلو از این پنیر معادل ۱۰ تا ۱۲ کیلو شیر تازه, ارزش داره و پر از کلسیمه! یکی از ویژگی های این پنیر, کم نمک بودنشه! پنیر تازه محلی بافتی نرم, لطیف, تازه, مطبوع و ملایم داره. این پنیر بعد از آب شدن, حالت کشدار پیدا میکنه و از بین پنیرها, قوی ترین کش رو داره! به همین دلیل در بسیاری از غذاهای ایتالیایی استفاده میشه! این پنیر به خاطر اینکه فقط کش داره, بهتره در کنارش از ترکیب یک پنیر طعم دار هم استفاده کنید. میزان کالری هر ۱۰۰ گرم از این پنیر ۲۷۸ کالری داره!! ‬موارد مصرف صبحانه, انواع غذاهایی که در فر پخته میشن مثل لازانیا و پیتزا, انواع ساندویچ, ماکارونی, سالاد طرز نگهداری در یخچال نگهداری بشه و پس از باز شدن وکیوم, حتما دور اونو سلفون بکشید تا هوا در اون نفوذ نکنه, وگرنه کپک میزنه!
نام انگلیسی: Pizza cheese این پنیر معمولا متشکل از سه نوع پنیره که دارای ویژگی مطلوب برای استفاده در انواع پیتزا و غذاهای ایتالیاییه. ویژگی خاص این پنیر هم قابلیت کش اومدن و ذوب شدن اونه! طرز نگهداری این پنیر رو حتما در فریزر نگهداری کنید.
نام انگلیسی: Esrom chesse این پنیر نیمه سخت دانمارکی, دارای عطر و طعم کره ای هست که با طولانی شدن دوران رسیدن, بهتر و قوی تر میشه! هر یک کیلوگرم از این پنیر, از ۱۵ کیلوگرم شیر تازه گاو به دست میاد! موارد مصرف املت, سوپ, سالاد, انواع ساندویچ های گرم و سرد, مناسب برای استفاده در چیز کیک ها و دسرهای پنیری طرز نگهداری در یخچال نگهداری بشه و پس از باز شدن وکیوم, حتما دور اونو سلفون بکشید تا هوا در اون نفوذ نکنه, وگرنه کپک میزنه!
نام انگلیسی: camembert cheese پنیر نرم فرانسوی که به پنیر عشق هم معروفه و پنیر ملی فرانسه است! برای تولید ۱ کیلوگرم از این پنیر, ۱۰ تا ۱۲ کیلوگرم شیر تازه گاو نیازه! سطح بیرونی این پنیر با کپک سفید خوراکی به طور کامل پوشونده شده. کممبر دارای طعمی متفاوت و تنده! میزان کالری هر ۱۰۰ گرم از این پنیر, تقریبا ۳۰۰ کالری داره!! موارد مصرف صبحانه, عصرانه, ساندویچ, سالاد, همراه با انگور و مربا به عنوان دسر. این پنیر قابلیت حرارت دادن هم داره. پس برای غذاهای دورن فر هم مناسبه! طرز نگهداری در یخچال نگهداری کنید و بعد از باز کردن وکیوم, حتما دور اونو سلفون بکشید تا هوا به درون اون نفوذ نکنه و کپک نزنه!
پنیر پیتزا پنیر پیتزا ( به انگلیسی: Pizza cheese )‏ نوعی پنیر پرورده پاستوریزه است که در تهیه پیتزا به ‌کار می‌رود. این گونه پنیر به دو فرم صنعتی و سنتی وجود داشته و برای به ‌کارگیری آن، به شکل‌های گوناگونی چون رشته‌ای، ورقه‌ای و... به ‌کار گرفته می‌شود. این پنیر در فرآیند تهیه پیتزا، با ذوب شدن بر روی سطح این غذا، تاثیر کشسان و چسبنده خود را نشان می‌دهد. این پنیر با پنیر موزارلا فرق دارد و ازبافتی نرم برخوردار است. پنیر موزارلا یا موتزارلا موتزارلا ( به ایتالیایی: Mozzarella )‏ نامی عمومی برای انواعی از پنیرهای نیمه نرم ایتالیایی است که از شیر گاو یا گاومیش تهیه می‌شوند. این پنیر بسیار کِش می‌آید و در صبحانه و عصرانه، غذاهای پاستایی، لازانیا، داخل سوپ، سالاد و غیره استفاده می‌شود. این پنیر در ایران با نام پنیر تازه محلی نیز عرضه می‌شود.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730