2726
سلام دوستان .الان دیدم تن پسر 21 ماهم دونه های قرمز ریخته البته الان بیشتر پاهاشه

از کجا میعلوم میشه چیه؟؟؟تجربه ندارین؟؟؟جایی هم نرفته که در تماس با آبله مرغون و...باشه.

ممنون میشم بگین
ببین احتمالا روزئولا گرفته ......آغاز بیماری به صورت تب ناگهانی و شدید است که این تب گاهی تا 41 درجه هم می‏رسد. گاهی بی‏اشتهایی خفیف و تهوع و استفراغ نیز در بعضی کودکان دیده می‏شود. بزرگ شدن گره‏های لنفی به خصوص در پشت گوش و گردن نیز در برخی موارد دیده می‏شود.


تب شدید کودک که معمولا با هیچ علایمی همراه نیست و علت مشخصی برای آن یافت نمی‏شود، باعث نگرانی پدر و مادر می‏شود. اما تب بعد از 3 تا 4 روز به سرعت فروکش می‏کند و بثورات پوستی در بیمار ظاهر می‏شود.

بثورات پوستی روزئولا به صورت دانه‏ها و لکه‏های صورتی مایل به قرمز رنگ است که به تعداد زیاد روی صورت، تنه و گاهی دست، گردن و پا دیده می‏شوند. این دانه‏ها در عرض چند ساعت تا دو روز، بدون برجا گذاشتن هیچ گونه اثری از بین می‏روند.
البته در خیلی از موارد بیماری فقط به صورت تب شدید است و اصلا بثوراتی روی پوست پدید نمی‏آیند.

بیماری روزئولا احتیاج به درمان خاصی ندارد، ولی باید کودک را نزد پزشک ببرید تا داروی تب بر برای او تجویز کند. تب کودک باید به وسیله مصرف داروی تب‏بر و پاشویه کنترل شود تا کودک تشنج نکند.

اگر شرایط زیر را در کودک خود مشاهده کردید، فورا او را نزد پزشک متخصص اطفال ببرید:
- تب‌ شدید
- سفت‌ شدن‌ بدن‌ یا سایر نشانه‌های‌ شروع‌ یک‌ تشنج‌
- امتناع‌ کودک‌ از مصرف‌ مایعات‌
- گریه‌ شدید و مداوم‌ کودک‌ که‌ با بغل‌ کردن‌ هم متوقف‌ نمی‌شود
- بی حالی‌ و سفتی‌ گردن‌


بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:بیماری روزئولا در نوزادان و کودکان::.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
شایدم حساسیت به یه چیزی داشته که خورده مثلا من پسرم تو این سن که بود چون همیشه مواظبش بودم اگه یه جایی گرد وخاک بود واین دست بهش میزد فورا بدنش میریخت بیرون مخصوصا صورت ودور دهنش.خودمم یه با بدون دلیل اینطوری شدم تموم برنم دونه های قرمز زد تو خوابگاه بودم دوستم از ترس این که واگیر باشه شب رفتن یه اتاق دیگه اما صبح که رفتم دکتر گفت حساسیته
روزئولا گرفته
"شیر نیدو عسلی"بهترین و مقوی ترین شیر برای بچه هاکه لاغرندو وزنشون کمه"محصول نستله دبی از1سال تا5سال http://milknidonestle.com و http://milknido.blogfa.com تنها نماینده فروش این محصول در تهران و ارسال به شهرستانها 09129493886 **شیرخشک sma اس ام ای گلد و پروگرس0تا6و6تا12ماه و1تا3 سال محصول ایرلند http://smamilk.blogfa.com **پدیاشور (بهترین مکمل برای وزندهی به کودکان 1 تا 10 سال**
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730