2726

سلام مادرای عزیز، کسی برای بچه اش تست پوستی انجام داده؟سن بچه تون رو میشه بگید و اینکه دقیق مشخص میشه به چه موادی حساسیت داره؟

پسر من ۵ ماهشه

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

سلام پسرم الان ۳ ماهشه .‌دو ماه و چندروزش شد یهو دیدم تموم شکم و سینش و پراکنده جاهای دیگ قرمز و متورم شده بصورت تیکه تیکه و پوسته پوسته شده بردمش دکتر دوتا کرم ایروکس ک یکیش واسه آتوپیکس یکیشم مرطوب کننده ...استفاده کردیم ولی همچنان پوسته داره و لکه شده بدنش😔 نمیدونم ب چی حساسیت داره ک هنوزم خوب نشده فقط هم شیر خودمو میخوره ...آزمایش آلرژی پوستی چجوریه؟

2728
سلام پسرم الان ۳ ماهشه .‌دو ماه و چندروزش شد یهو دیدم تموم شکم و سینش و پراکنده جاهای دیگ قرمز و متو ...

عزیزم لبنیات گاوی میخوری خودت؟ پسر من توی مدفوعش خون دیدم لبنیات رو قطع کردم رفع شد، یه بار بادوم خوردم و تکرار شد دوباره نخوردم، الان باید تغذیه خودت رو رعایت کنی و چیزای الرژن نخوری یه کم بزرگتر شد ۵ ماه و این حدودا ببر متخصص الرژی توی مطب تست پوستی میگیره و حساسیتهاش معلوم میشه، الانم میتونی بری ولی بزرگتر باشن دقیق تره

عزیزم لبنیات گاوی میخوری خودت؟ پسر من توی مدفوعش خون دیدم لبنیات رو قطع کردم رفع شد، یه بار بادوم خو ...

دکتر هم برای بار دوم بردم همینو گفت ک نباید گوشت گاو و لبنیات بخورم.ولی من تو مدفوعش خون ندیدم خدارو شکر

 خانم قطعا مشکل از شیر هست حساسیت به شیر دارد نوزاد من هم همینطوری بود  به یک ممتخصص مراجعه کردم و توصیه شیر بز کرد  و من هم از یک مزرعه اطراف شهریار (مزرعه مروگل) شیر گرفتم مشکل حل شد و حتی وزن  و مدفوعش که بسیار بد بو و بعضی وقت خونی  بود درست شد . واقعا مردم خیر ندارد شیر بز بخصوص بدون بسته بندی ارگانیکش معجزه می کند . بعضی از نوزادها  حساسیت به لاکتوز دارند یا اینکه در گوارش شیر گاو یا شیر خشک  حتی شیر مادر  مشکل دارند که بهترین جایگزین شیر بز است.

سلام  نوزاد دختر  خاله من هم اینجوری بود  به یک پزشک متخصص در شیراز بیمارستان مادر کودک وزیت کرد  ایشون تجویز شیر بز  غیر بسته بندی  ارگانیک کرده بود ایشون استفاده کرد هم وزنش افزایش پیدا کرد و هم رشدخوب شد و همینطور مدفوعش که بدبود و بلغمی بود خوب شد به نظرم فقط شیر بز جواب میدهد. باید بدونید که شیر بز پرمصرف ترین نوع لبنیات در جهان است. در واقع، 65 تا 72 درصد از کل لبنیات مصرف شده در سطح جهان، شیر بز است. این تا حدودی به دلیل سهولت نگهداری از بزها در مقایسه با گاو در کشورهای در حال توسعه است، جایی که شیر بز منبع مهمی از کالری، پروتئین و چربی بخصوص برای نوزادان ، بیمارن و سالمندان است البته نه هر شیر بزی اگر در تهران زندگی می کنید شیر بز مزرعه مروگل فوق العاده است صاحبش یک دکتری است و خیلی علمی بزهاشون نگه داری می کنند. 

خانم  تست الرژی  و این مواردی که به نوزادی داید به نظر من کار ساز نیست   من بر اساس تجربه خودم از نوزادم که همچنین وضعیت داشت از شیر بز ارگانیک نه بسته بندی استفاده کردم و واقعا جواب گرفتم چرا که بر اساس مطالعاتی که من داشتم شیر بز مقدار کمی قند شیر یا همان لاکتوز دارد. از آنجایی بعضی از نوذادها حساسیت به لاکتوز دارند یا اینکه در گوارش شیر گاو مشکل دارند، شیر بز یک انتخاب قابل اعتماد برای است. در اغلب کشورها 90 درصد شیر خشک را از شیر بز تهیه می کنند، بدلیل خاصیت زیادی که برای نوزادان از جمله آلرژی به شیر گاو یا شیر خشک با منشاء گاوی و همچنین شیر بز تنها شیر حاوری ویتامین A2 که از بیماریهای التهابی شایع جلوگیری می کند. البته مسئله ای که هست گرفتن شیر بز از جائی که قابل اعتماد باشد که من مزرعه مروگل که مربوط به یک دکتر در شهریار است پیشنهاد میدهم که گوگل سرچ کنید اطلاعات می گیرد.

خانم  تست الرژی  و این مواردی که به نوزادی داید به نظر من کار ساز نیست   من بر اساس ت ...


خسته نمیشی این در وری هاتو تو تمام تاپیکهای الرژی کپی پیست میکنی؟؟؟؟ 

اصنم معلوم نیست خودت تو کار شیر بزی!!! 

سلام پسرم الان ۳ ماهشه .‌دو ماه و چندروزش شد یهو دیدم تموم شکم و سینش و پراکنده جاهای دیگ قرمز و متو ...

سلام عزیزم اگر جواب منو بدید یک دنیا ممنون میشم .این لکه ها که نوشتید لکه قهوه ای هست? آیا خوب شده پسر منم حساسیت داره بدنش لک قهوه ای زده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730