2410
2553
عنوان

عکس رنگی رحم ( هیسترو سالپنگو گرافی )

1130111 بازدید | 9472 پست
سلام به همه دوستان خوبم خانمها من می خوام توی این بخش فقط به تمامی خانمهایی که پزشکشون براشون انجام عکس رنگی رو توصیه کرده بگم که من خودم یک هفته پیش این عکسبرداری رو انجام دادم و از روزیکه پزشکم این عکس رو برام نوشت دچار استرس و نگرانی زیادی شده بودم راستش هر کس هم که می فهمید می خوام این عکس رو بگیرم می گفت حتماً کسی رو با خودت ببر و ادامه نگرانیها ولیکن واقعاً اونطوری که همه می گفتن نبود باور کنید من در حین عکسبرداری و بعد از آن درد خاصی نداشتم یک درد مختصر قابل تحمل بعد از انجام عکس هم خیلی راحت از جام بلند شدم و رفتم سر کار و زندگی بچه ها بیایید تا می تونیم به دیگران موج و انرژی مثبت بدیم و با حرفهای نگران کننده که خیلی هاش بخاطر استرس و شاید گاهی بخاطر اطلاعات اشتباهی که دیگران در اختیار ما گذاشتند دچار مشکلات روحی نشیم چون می دونید که کسانی که برای بارداری و یا درمان ناباروری اقدام می کنند قبل از هر چیزی به یک روحیه قوی , شاد و امیدوار نیازمندند.
سلام خانوما
من چند تا سوال در مورد عکس رنگی دارم.........یه کم میترسم........ممنون میشم راهنماییم کنین..
1-روز هشتم قاعدگی زمان مناسبی برای مراجعه هست؟
2-همه مراکز رادیولوژی این عکس میگیرن یا به جای خاصی مراجعه کرد؟
3-همون روز مراجعه نوبت میدن یا باید از قبل نوبت گرفت؟
4-هزینه اش چقدره ؟بیمه قبول میکنن؟
5-میتونم تنهایی برم یا لازمه حتما کسی همراهم باشه؟
6-درسته که میگن قبلش باید مسکن مصرف کرد؟
7-جوابش همون لحظه حاظر میشه یا نه؟
8-نیاز به استراحت داره یانه؟
9-مراحل عکس چقدر طول میکشه؟

سلام مامانم نی نی
من رفتم تهران کلینیک یعنی هر جائی این عکس رو نمیگیرن باید زنگ بزنی خودشون بهت میگن چه روزی بری یعنی تلفنی وقت میدن هزینش پیارسال 40000 تومان شد الان نمیدونم اگه کسی همراهت بیاد بهتره البته تو نمیتونه بیاد ولی وقتی میای بیرون کمی درد داری مثل درد پری من که قبلش مسکن نخوردم ولی بعد همونجا بهت نسخه میدن که مسکنم توشه من بعدش رفتم سر کار ولی اگه بتونی بری خونه و بخوابی تا شب خوب میشی حدودا نیم ساعت طول میکشه و جوابم همونجا از دکتر بپرس ولی باید ببری دکتر زنان خودت هم ببینه
نترس عزیزم خیلی هم سخت نیست به جاش بعدش زود نی نی دار میشی

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

مامان ارتیمان جون
ممنون از توضیحاتت خانومی
اینکه میگن بعد از عکس رنگی معمولا حاملگی رخ میده واقعا درسته؟؟؟؟؟؟؟؟
من فکر میکردم با این عکس فقط یه سری از بیماریهای رحمی مشخص میشه که باید درمان بشه وبعد حالا تازه حاملگی........(اگه مشکل دیگه ای هم نباشه)
ولی ظاهرا خیلی ها بعد از گرفتن عکس حامله شدن!!!
یعنی صرفا عکس رنگی باعث حاملگی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
خوشحالم که در مورد شما اینطور بوده .....امیدوارم این همه دردسر ها بی نتیجه نباشه.
2456
سلام تارا جون . خوبی عزیزم چه خبر ؟ پریت عقب افتاده بود نی نی دار شدی ؟

تاراجون شما که چسبندگی داشتی زمان گرفتن عکس رنگی درد کشیدی ؟ می کن خیلی دردش زیاده . دکترم به من هم عکس رنگی داده . باور کن از دلهرش شبا خواب ندارم .
می تونی برام بگی کدوم مرحلش درد داشت ؟ دردش تا چه حدی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
سلام ترانه جون.
آره عزیزم من باردار شدم.فکر میکنم همین عکس رنگی باعث شده بود چسبندگی باز بشه.
عکس رنگی درد داره ولی نه اونجوری که نشه تحملش کرد.اگه من میدونستم بعد عکس رنگی حامله میشم زودتر از اینها این کارو انجام میدادم.
2714
سلام تارا جون . خوبی عزیزم . خدا رو شکر که بارداری . خیلی خوشحال شدم . ایشاالله که یه نینی ناز و سالم بیاری .

تارا جونم درد عکس رنگی تا چه حدیه ؟ وقتی لوله وارد واژن میشه درد داره ؟ فکر کنم من هم چسبندگی دارم .
سلام بچه ها

من هم امروز عکس رنگی گرفتم. اولش موقع گذاشتن اسپوکولوم یه مقدار درد مختصر داشتم که خیلی خیلی کم و کاملا قابل تحمل بود. دقیقا به اندازه معاینه معمولی. بعدش موقع وارد کردن اون لوله یا سرنگ داشتم از ترس می مردم ولی باور کنید حتی یه درد کوچولو هم حس نکردم. بعد از اون مایع حاجب رو تزریق کردند که درد اون هم در حد کمردرد پریود بود و نه بیشتر.
بعد از اون عکس رو گرفتند و من یک ربع همونجوری روی تخت موندم تا اینکه برگشتند و یه بار دیگه مایع حاجب رو تزریق کردند. ایندفعه دردش از دفعه قبل خیلی بیشتر بود و نفسم داشت از درد بند میومد. لبهام و گلوم خشک خشک شده بود. می خواستم شروع به گریه و داد و فریاد کنم که تموم شد. کلا این مرحله و این درد شدید یک دقیقه هم نشد... خیلی کوتاه و قابل تحمل بود...

راستی من با راهنمایی یکی از دوستان نی نی سایتی (مامان مینو)، قبل از رفتن به رادیولوژی یه قرص پروفن خوردم و یه شیاف دیکلوفناک هم استفاده کردم. فکر می کنم اینا در کاهش درد موثر بودند. اونجا هم یه آمپول هیوسین برام تزریق کردند.

شکر خدا انسداد و چسبندگی هم نداشتم و هر دو لوله باز و همه چی طبیعی بود.

اونایی که قراره عکس بگیرند ترس و استرس رو از خودشون دور کنند و با آرامش کامل برن سراغش. من تا دیروز خیلی استرس داشتم. حتی دیشب تا صبح نخوابیدم و دم صبح تونستم دو ساعت بخوابم. ولی امروز با آرامش رفتم برای عکس. مدام به خودم می گفتم دیگه از درد زایمان که بیشتر نیست!!! ولی دیدم اصلا قابل مقایسه با درد زایمان یا بقیه دردهایی که ما زنها همیشه تجربه می کنیم نیست.

موفق باشید
مونا جون

بعد از عکس رنگی یه مقدار ترشحات از بدن خارج می شه و یه مقدار هم لکه بینی خواهی داشت که برای من فقط یک روز بود ولی بعضی ها تا دو سه روز لکه بینی دارند. علت لکه بینی هم همون زخم کوچیکیه که در اثر استفاده از پنس برای نگهداشتن دهانه رحم ایجاد می شه و با خوردن داکسی سایکلین از عفونی شدن اون جلوگیری می کنیم.
سلام

کسی توشیراز پیش دکتر دهباشی عکس رنگی انجام داده ؟

من روز چهارشنبه سقط داشتم ؟ حالا می خوام برم شیراز پیش دکتر دهباشی ؟ کسی اطلاعاتی داره ؟

نمی دونم چه قدر بعد از این سقط می تونم برم دکتر چون از خوزستان میخوام برم شیراز میخواهم همونمیوقع که برای گرفتن عکس رنگی خوبه برم

چون اونجا کسی را ندارم وباید برم هتل ؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز