2733
2734
عنوان

فرزندمون رو با کتاب اشتی بدیم.

91 بازدید | 16 پست

سلام به همه مامان های گل *-* 

من خودم از بچگی اهل کتاب و نوشتن بودم. واقعا توی زندگیم خیلی کمکم کرد. از طرفی منبع آرامش من توی دوران نواجوانی و جوانی بود. 

مدتی بود درگیر این بودم که چطوری دختر نوجوانم رو از فضای مجازی بیرون بکشم و به سمت کتاب و مطالب مفید هدایتش کنم. تا اینکه یه روز فضای مجازی به کمکم اومد! 

من با استفاده از انجمن های نویسندگی آنلاین دخترم رو به خوندن و نوشتن علاقه مند کردم و واقعا خوشحالم که الان هم کنترل شده و فقط برای ارتباط با دوستان نویسندش وارد فضای مجازی میشه و هم قلمش پیشرفت خیلی خوبی داشته. 

البته این مسئله که خودم هم عاشق نویسندگی مجازی و ارتباط با خواننده های رمانم شدم هم خیلی تجربه شیرینی بود و انشاءالله خواهد بود. 

البته مراقب باشین چون همه انجمن ها به گفته هاشون عمل نمیکنن و امنیت کافی رو برای کاربرانشون به وجود نمیارن. 

سایتی که من خیلی دوستش داشتم این سایت بود که واقعا از نحوه اداره کردنش خوشم اومد. واقعا نظرات کاربران و منتقدینش بهم توی نوشتن خیلی کمک کرد و البته دوستان جدیدی هم پیدا کردم. از همینجا خسته نباشید میگم به مدیران عزیز و زحمت کشش. امیدوارم کودکان ما هم اینطور قدم های مفیدی برای جامعه بردارن♥


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

مبلغ کی بودی تو😆😆😆

❤اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤        ۲۹ اردیبهشت زیباترین روز زندگیمه چون خدا تو رو بهم داد💋💋💋                                                     Be yourself:People don't have to like you and you don't have to care
2738
تا دلت بخاد ولی حس میکنم وقتمو هدر میدم

خب تا حالا تلاش نکردی بنویسی؟

من عاشق نوشتنم ذهنمو اروم میکنه

اولش اصلا بلد نبودم ولی الان رمانم خیلی پیشرفت خوبی داشته چون همین سایت نویسنده های حرفه ای داره و بهم کمک کردن

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز