2733
2734
عنوان

#مجردها_بخوانند🌹

102 بازدید | 0 پست

💞💞💍💍💞💞

*به خواستگارتان فوری جواب مثبت یا منفی ندهید.*



اگر کسی به خواستگاری شما آمد، فوراً "بله" نگویید. حالت ائده آلش اینه که 500 ساعت باهاش حرف بزنی که حداقل 200 ساعتش حضوری باشه. 


مدت زمان آشنایی و رفت و آمد باید آن اندازه زیاد باشد که طرفین مجبور شوند ماسک را از چهره خود بردارند و من واقعی خود را به طرف مقابل نشان دهند، ماسکی که در زمان دوست دختری و دوست پسری رایج در کشور نیز معمولاً کنار نمی رود.


به نظر من بزرگترین مشکل در حوزه خانواده، عدم آشنایی قبل از ازدواج است، قریب به اتفاق ازدواج های داخل کشور مثل انتخاب هندوانه سربسته می ماند که بیشترش هم نرسیده است. بزرگان باید فکری به حال این مشکل ساختاری ازدواج در کشور بکنند.


همچنین در مقابل اگر کسی به خواستگاری شما آمد، فوراً "نه" نگویید. اجازه بدهید زبان باز کند و از خودش بگوید و شما مدتی با او گفتگو کنید و سپس ردش کنید. 


منظورم این نیست که به او فرصت و شانس ازدواج با خود را بدهید، بلکه منظورم این است که به خودتان فرصت انتخاب احتمالی او را بدهید.

تعداد رای : 12
نظرسنجی
بله 💗
6
50%
نه 😒
6
50%
سلام من خواهر 10 ساله ام رو یک سال پیش از دست دادم و یک ماه پیش پدر و مادرم رو در یک روز به علت کرونا از دست دادم 40سالشون بود و خیلی برام سخت میگذره...لطفا اگه امضامو میخونید براشون فاتحه بخونین  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز