2726
عنوان

فرود و سقوط!

40 بازدید | 3 پست

به امواج اقیانوس نگاه کنید هرچه موج‌ها بالاتر می روند فرودی که بدنبال آن میرسد عمیق تر است زمانی تو موجی و زمانی دیگر گودی خالی ای هستی که پس از آن فرا میرسد از هر دوی آنها لذت ببر به هیچ یک از آنها معتاد نشو نگو دوست دارم همیشه در اوج باشم این ممکن نیست صرفا این واقعیت را ببین این ممکن نیست هرگز چنین چیزی رخ نداده و هرگز نخواهد داد.

 بالا و پایین را در کنار هم بپذیر جاری باش و عبور کن.


مثل یک مرده که یک مرتبه جان می گیرد/دلم از بردن نامت هیجان می گیرد/قلبم ازکار که افتاد به من شوک ندهید/نام مهدی که بیاید ضربان می گیرد//۱۳۷۷ سال تولد همسرم هست. این کاربری دست بنده و همسرم که چون من روانشناس هستند می باشد که گاهی پاسختان را می دهند، لکن برای احترام به شما و ارزش گذاری‌ها، از کاربری مرد استفاده شده و همسر بنده نیز خود را به زن بودن معرفی نخواهند کرد. همچنین وارد هرتاپیکی که بانوان محترم حریم خصوصی شان را می ریزند و وارد دیگر تاپیک های ممنوعه یا خارج از عرف، نخواهیم شد. 

باش/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاری دید

gol_maryam03 | 3 ثانیه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز