عنوان

قبل خواب 3بار این ذکرو بگید انگار 1000 رکعت نماز خوندین

| مشاهده متن کامل بحث + 516 بازدید | 66 پست
شقایق فرزند زری تهران

تفاق اول: داشتن رابطه و روابط عاشقانه . قرارگرفتن زن و مرد (مجرد یا متاهل ) در آغوش یکدیگر

اتفاق دوم: شادی بسیار از دیدارهای خانوادگی ، دیدارهای دوستانه با دیدار بستگان دور یا نزدیک .

اتفاق سوم: جابجایی محل کار . جابجایی منزل و محل اقامت . رفتن به مکانی برای انجام کاری معین به اداره ، منزل و یا مکان مورد نظر

اتفاق چهارم: عصبی شدن ، استرس ، مشاجره توام با استرس را از سر گذراندن ، کم طاقت شدن ، کم تحمل شدن به علت مشکلات روحی ، خانوادگی یا شغلی یا اجتماعی .

اتفاق پنجم: کارت دعوت تولد ، ضیافت های دوستانه ، عروسی ... ، یا به صورت تلفنی به یک پارتی یا میهمانی دعوت می شوید .

اتفاق ششم: غیبت کردن و بدگویی از دیگران ، مورد بدگویی دیگران واقع شدن ، معایب اخلاقی شما را می شمارند ، پشت سر شما به بدگویی می نشینند . به دلایل مختلف حسادت و غرض ورزی های شخصی به عمد از شما نزد دیگران بدگویی می کنند .

اتفاق هفتم: شادی وصف ناپذیر احساسی ( میان زن و مرد یا زن و شوهر💚💚💚💚

پیمانی که باخدا در طوفان بستی در آرامش فراموش نکنید..💙💙💚🧡💛
تفاق اول: داشتن رابطه و روابط عاشقانه . قرارگرفتن زن و مرد (مجرد یا متاهل ) در آغوش یکدیگر اتفاق دو ...

قربونت بشم مرسیییی❤️❤️❤️

🧿دعا کن به آرزوهام برسم خدا چندبرابرشو به خودت می‌ده🧿


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واستون اون روز توی یه پست دیگ بود گرفتم عزیرم

ببخش من یادم نبود 

عزیزم فقط میشه بهم بگی با چی فال میگیری اون روز فالم خیلی مثبت و خوب بود بهم روحیه داد

ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ🕊~
2728
ریحانه

 اول: کار یا هدفی که شما به منظور اتمام آن تلاش می کنید یا هم اکنون در حال تلاش مستمر و پیگیر بر روی یک کار یا یک هدف معین هستید ، با موفقیت کامل به نتیجه ای عالی منتهی می شود . ( رسیدن به چنین هدف مورد نظر به طور کلی )

اتفاق دوم: بدون شک شما در اولین آزمون پیش رویتان موفق خواهید شد ، این آزمون میتواند از ساده ترین امتحانات کلاسی تا آزمون پذیرفته شدن و گشودن دروازه های قلب کسی باشد .

اتفاق سوم: غیبت کردن و بدگویی از دیگران ، مورد بدگویی دیگران واقع شدن ، معایب اخلاقی شما را می شمارند ، پشت سر شما به بدگویی می نشینند . به دلایل مختلف حسادت و غرض ورزی های شخصی به عمد از شما نزد دیگران بدگویی می کنند .

اتفاق چهارم: عجب آشفته بازاری شده ، هرکس برای بردن سهم خود دیگران را لگدمال می کند و از نردبان پیکر دوستان و آشنایان بالا می رود ، قدر رفیقان واقعی خود را بدانید .

اتفاق پنجم: تغیر شرایط روحی شما ( به این صورت که اگر شرایط روحی شما در حال حاضر شرایطی ناراحت کننده ، ناآرام و منفی است به شرایطی مثبت ، آرامش بخش و شادی بخش تبدیل میشود و بالعکس )

اتفاق ششم: الف : یک خبر خوش به شما میرسد . ب : از جایی یا از کسی که انتظار ندارید یک خبر خوشحال کننده به شما می رسد . ج : مژده و بشارت درباره مقاصد و اهداف مورد نظر شما .

اتفاق هفتم: به مراد قلبی خود خیلی زود ، دست می یابید و در ارتباط با آن اخبار مسرت بخشی به شما می رسد . (این کارت رسیدن به هدف را از نظر زمانی مورد توجه قرار می دهد که زمان وقوع آن بسیار نزدیک است و زودتر از انچه تصور می رود رخ می دهد

پیمانی که باخدا در طوفان بستی در آرامش فراموش نکنید..💙💙💚🧡💛
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730