2726
عنوان

شما از کجا زرشک میخرین؟

124 بازدید | 6 پست

سلام دوستان   

این تایپک رو تا آخر بخونین چون میدونم که در انتها لینک سایتش رو میخواین اینجا براتون گذاشتمش.

برای خرید زرشک پفکی درجه یک قاین کلیک کنید.

یکی از موادی که من همیشه ازش برای آشپزی استفاده میکنم زرشکه! زرشک خواص خیلی زیادی داره و هم برای تزیین غذا و هم طعم دادن به غذا معجزه میکنه.

من قبلا زرشک رو حضوری و از بازار میخریدم اما جدیدا با سایت بذرگران آشنا شدم. که خیلی حس خوبی داره خرید کردن از این سایت به چند دلیل:

1- من هر وقت خرید کردم همراه با محصولاتی که سفارش دادم برام یه هدیه فرستادن. یکبار خاکشیر بود، یکبار زیره بود و یه بارم غنچه خشک شده گل محمدی

2- هر محصولی که ازشون بخرین شناسنامه‌ش همراهشه، یعنی شما میدونین که محصولتون رو چه کشاورزی کاشته. نام و نام خانوادگی و حتی زندگینامه اون کشاورز روی هر محصول هست.

3- قیمتشون کاملا منصفانه‌س و از قیمت بازار مناسب تره. چون مستقیم از کشاورز محصولات رو میفروشن.

4- خودشون اهل خراسان جنوبی و قاین هستند و همه‌مون میدونیم که قاین مهد زعفران و زرشک ناب دنیاست. پس میتونیم مطمئن باشیم که زرشک و زعفرانی که بهمون میدن اصل و با کیفیته.


همیشه و در همه حال خداروشاکرم

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

سعی کنید زرشک را از شهر قاینات خرید کنید، با توجه به فروشگاه های اینترنتی و ارسال سریع به  سراسر ایران میتونید مستقیم از قاینات با بالاترین کیفیت و قیمت بازار قاین زرشک پفکی امسالی برداشت مهر 1401 را از سایت طلای سرخ قاینات خریداری کنید ،در ضمن فروردین ماه 1402 خرید های اول ارسال رایگان گذاشتند، فرصت رو از دست ندین، ضمانت بی قید و شرط هم داره محصولاتشون ، دفتر مرکزی طلای سرخ هم در خراسان جنوبی قاینات ،میدان 17شهریور واقع هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730