2737
2734
عنوان

مدیریت بیمه یا بانکداری؟

87 بازدید | 1 پست

کدوم بهتره؟بازار کار کدوم بیشتره و کار هس براش؟؟لطفا اگ میدونید راهنمایم کنید ..دوس دارم از وقتی میرم داشتگاه سرکارم برم کدوم رشته بیشتر جذب میکنه به بازار کار؟


مسترکارت یک شرکت آمریکایی در حوزه پرداخت مالی است . این برند در سال 1966 توسط تعدادی از بانک های کالیفرنیایی تاسیس شد . هدف از این اقدام رقابت "Bank of America"بود . شرکت از ابتدا با نام "Inter bank" شروع و بعد به "Master charge " تغییر نام داد .

"Wells fargo" و چند بانک مشهور کالیفرنیا با ادغام خود برند مسترکارت را بنیان نهادند . از سال 1974 که کارت های مغناطیسی بانکی وارد حوزه مالی شدن ، این برند با ارائه خدمات توانست به بازیگر اصلی این بازار تبدیل شود . در سال 1981 این برند خدمات چک های مسافرتی را ارائه داد ؛ در همان سال کارت های طلایی خود را معرفی کرد . در سال 1986 مسترکارت بیش از 120 میلیون کارت در سراسر جهان داشت .

همچنین این غول حوزه مالی در سال 1988 اقدام به خرید برند "Cirrus" تولید کننده بزرگترین شبکه خودپردازهای دنیا کرد . در سال 1991 محصول "Mastero" که کارت بدهی و اعتباری بود را روانه بازار کرد . در سال 2014 با همکاری اپل برنامه کیف پول الکترونیکی را به بازار معرفی کرد . در سال 2017 این برند 13 میلیارد دلار درآمد کسب کرد . در سال 2019 رتبه 115 سودآورترین شرکت دنیا با ارزش معادل 247 میلیارد دلار را کسب کرد .

منبع

بسیاری از افراد از بدو تولدشان می‌دانند که به دنبال چه هستند.این افراد انگار از طرف خدا برای تغییر سرنوشت وزندگی اطرافیان فرستاده‌ شده‌اند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز