2410
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
چگونه جوهر خودکار را از مبلمان چرمی از بین ببریم؟

اتفاق هر لحظه ممکن است بیفتد و شما درخواهید یافت که لازم است جوهر خودکار را از مبلمان چرمی از بین ببرید! چندین روش برای اینکار وجود دارند. چرم ها در انواع و رنگ های متفاوت موجود هستند، ممکن است روشی برای یک رنگ خوب به کار آید اما برای رنگ دیگر اینگونه نباشد! اگر شما غفلتاً از فرآوردۀ اشتباه برای اینکار استفاده کنید، ممکن است ناخواسته رنگ چرم را از بین ببرید. هریک از روش های زیر نیازمند این هستند که قبل از شروع به کار بر روی ناحیه مورد نظر،در پشت ناحیه مبلمان شما یا در قسمتی که دیده نمی شود آزمایش شوند. این روش های یکسان می توانند بر روی کیف پول چرمی یا هر آنچه که از نوع چرم است استفاده شوند. برخی از لکه برها عبارتند از: الکل ایزوپروفیل، لاک پاک کن ناخن،اسپری مو،عطر یا پاک کنندۀ جادویی!

� قبل از استفاده از محصول لکه بر، ناحیه ای را تست کنید:

بیشتر محصولات لکه برجوهر که شما دربارۀ آنها شنیده اید، شامل الکل ایزوپروفیل می باشند، همانطور که در بالا اشاره شد،ابتدا روش های موردنظر را در نواحی مخفی و دور از نظر مثل پشت مبلمان خود یا زیر کوسن نشیمن امتحان کنید. برخی از چرم ها بعد از استفاده لکه بر، تغییر رنگ خواهند داد! محصول لکه بر را به آهستگی تنها با نرمی و ملایمت روی ناحیۀ مورد نظر جوهری شده بگذارید. سپس بوسیلۀ صابون ملایم ناحیه موردنظر را شستشو دهید و با پارچه کهنه نم دار آن را خشک کنید.

� الکل ایزو پروفیل را امتحان کنید!

ابتدا سعی کنید لکه جوهر را از روی چرم با استفاده از الکل ایزوپروفیل از بین ببرید! اگر شما هیچ نوع الکل ایزوپروفیلی در دسترس ندارید، این محصولات دارای الکل ایزوپروفیل می باشند: لاک پاک کن ناخن و اسپری مو.

فراموش نکنید که ناحیه کوچکی از مبلمان خود که پنهان است را امتحان کنید تا اسیبی به چرم وارد نکنید. بعضی از مردم استفاده از پاک کننده جادوئی را سفارش می کنند! در این مورد هم از تست کردن اولیه آن مطمئن شوید زیرا این می تواند باعث سائیدگی چرم شما شود و خیلی هم ناملایم باشد!
• مبلمان چرمی خود را مراقبت کنید:

مبلمان چرمی خود را با استفاده از یک محافظ چرم که توسط سازندگان مبلمان چرمی ماهر توصیه شده است،نگهداری کنید. نگهدارنده های چرم شامل یک شوینده و محلول محافظت از چرم می باشند! محلول چرم شما را نرم نگه داشته و از لکه دار شدن چرم جلوگیری می کنند! شما همچنین می توانید محصول لکه بر را از فروشنده مبلمان چرمی خریداری کنید. این محصولات می توانند به صورت آنلاین نیز خریداری شوند.
گروه هنری آناهی آرت روبالش های خاص و عشقولانه http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=1544083&T=%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B4%DB%8C_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87_&postID=59092273
2714
البته من امتحان نکردممبلای خودمم خودکاریه
اول یه جایی امتحان کنید که تو دید نباشه منم برم ببینم میشه پاکش کرد یا نه
گروه هنری آناهی آرت روبالش های خاص و عشقولانه http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=1544083&T=%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B4%DB%8C_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87_&postID=59092273
مرسی بچه ها از راهنماییهاتون آخه تازه 2 هفته است خریدمش و شوشو دیشب حواسش نبود خودکار دستش بود از دستش افتاد کشیده شد رو مبل

راحیل جون با الکل سفید پاک کردی یا صنعتی
الکل صنعتی بود ولی رنگش هم سفید بود تارا جون!
ما برادرم مهمونمون بود اونم خودکار از دستش افتاد و کشیده شد روی مبل! بعد از رفتنشون کلی گریه کردم!!! این ماه اولین کاری که بکنم باید براشون یک کاور بگیرم. شما کاور نگرفتی؟ از این کشی ها؟؟؟؟
مبل من هم چرم سفید
میخوام تمیزش کنم لک چرک شده 1 سالی میشه..از همینها بگیرم از چه مغازه هایی؟در ضمن میدونید که این محلولها چرم رو خشک میکنند و بعد حالت پوسته پوسته و ترک برمیداره.
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
تارا جون اگه چرم اصل باشه باز راحت تر پاک میشه ولی اگه از این چرم مصنوعی هاست بهت پیشنهاد می کنم از همین الان رویه بندازی روش یه ملاف های چیزی وگرنه تا چند ماه دیگه انقدر سیاه می شه که دلت م یخواد روکشش رو عوض کنی. جاری من داشت حتی وقتی یکی بادامن مشکی یا شلوار جین می نشست روش جاش می افتاد و لی اگه هفته ای یه دفعه اسکاج بکشی باز بهتر تمیز می شه.
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
ببین با شیر پاستوریزه پاک میشه؟ روی پارچه که اثر خوبی داره ببین رو چرم هم همینطوره؟شیرو بریز رو دستمال و بکش روش.
اگه نشد از خشکشویی بپرس اونا معمولابلدن. چیزای شیمیایی نزن روش چون ممکنه لکه رو مقاومتر کنه.
"آرامش"هنر نپرداختن به مسائلی است که حل کردنش سهم خداست
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687