2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

وکیل به شخصی گفته می شود که توسط شخص دیگری اعم از قانونی یا طبیعی استخدام شده باشد تا تحت وکالت نامه کاری را انجام دهد.

معنای تحت اللفظی وکالت تفویض اختیار است و از نظر حقوقی ، وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را به عنوان وکالت (وکالت) خود در انجام کاری قرار می دهد. ماده 656 قانون مدنی ایران حرفه وکالت را به شرح زیر تعریف کرده است. وکیل در شهر قدس

سلام عزیزم من با یه وکیل برای امور خانواده کار کردم که خیلی عالی بودند. لینکش و براتون میذارم ببینید برای چک هم کار می کنند     

این هست لینکشون: سعید ستوده پارسا

شماره شون و نداشتم رو نوشته آبی بالا بزنید میره تو سایتشون

اگه وکیل دلسوز متعهد میخای وکیلی که هر وقت زنگ میزنی جوابتا بده و دنبال کارت باشه بهت حسین یاوری را پیشنهاد میدم.کارش حرف نداره.من کلی پرونده داشتم که تا ایشون وکیلم نبود موفقیتی نداشتم اما وقتی ایشون را شناختم و کارهام را به ایشون سپردم خدا رو شکر تو همه پرونده هام موفق شدم .همیشه هم بهم حس آرامش و دل گرمی دادند.

اینم شماره شون 09133940430

میشه معرفی کنید لطفا ؟

اگه وکیل دلسوز متعهد میخای. وکیلی که هر وقت زنگ میزنی جوابتا بده و دنبال کارت باشه بهت حسین یاوری را پیشنهاد میدم.کارش حرف نداره.من کلی پرونده داشتم که تا ایشون وکیلم نبود موفقیتی نداشتم اما وقتی ایشون را شناختم و کارهام را به ایشون سپردم خدا رو شکر تو همه پرونده هام موفق شدم .همیشه هم بهم حس آرامش و دل گرمی دادند.البته ایشون فقط اصفهان پرونده قبول میکنند.

اینم شماره شون 09133940430

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تصمیم گرفتم

siesie89 | 20 ثانیه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز