2726
عنوان

اسممو میخوام عوض کنممم چی بزارممم

| مشاهده متن کامل بحث + 911 بازدید | 110 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

یونانی چرا ؟؟ درکت نمیکنم اسم به این قشنگی

به توفیق الهی تا 25سال آینده‌ چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمی‌دونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای می‌کنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))

پرستو یا پریناز

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.

غلام .چنگیز سبیل.شوخی کردم گلم😘من عاشق اسم دریا وشادی وگیسوام

واسه سللامتی تودلیم میشه صلوات بفرستید    ☺️                       دخترم بااومدنت شدی تمام دنیام😍😍😍😍

یونانی باشه ایراد نداره، عربی ایراد داره!!!!؟

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز