2737
2734

هنوز لیمو عمانی بهش نزدم اومدم بچشم دیدم خیلی تلخه فکر میکنم از سبزیش باشه چون تازه خریدم خیلی هم تفت ندادم ولی حس میکنم بخاطر همینه چیکارش کنم؟

سفارش تایپ و ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی در زمان کوتاه و با قیمت مناسب پذیرفته میشود.برای سفارش به آی دی f_movahedian در واتساپ پیام بدهید.

شنبلیه اش خیلی بوده

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

شاید اشتباه میکنی؟

زن نوین ،دختر نجیبی است که عشقش به یک ازدواج موفق ختم شود، همسری نیست که در خفا از خیانت‌های شوهرش رنج بکشد_ پیردختری نیست که در حسرت عشق نافرجام جوانیش بسوزد، او قربانی شرایط رقت‌بار طبیعت سرکوب شده‌اش نیست.زن نوین قهرمانی است که مستقلانه از زندگی طلب می‌کند، که اعتماد به‌نفس دارد، که علیه بردگی جهانی زنان در مقابل دولت و خانه و جامعه می‌ایستد، که به عنوان نماینده هم‌جنسانش برای حقوقش می‌جنگد.          📕 آزادى_زنان✍ #الکساندرا_کولنتای
2738

فک کنم مجبوری ی قاشق چایخوری شکر اضافه کنی 

عشقو باهرکسی تجربه نکن؛عشق چیز قشنگیه!نزار ازش متنفر بشی!سالها تنها باش،اما روحتو با کسی قسمت نکن که نمیفهمتت!آنقدر تنها بمون تا اون کسی که از درونت خبرداره  پیدات کنه !کسی رو پیدا کن که همیشه به شکل یه چیز نایاب نگات کنه!یه چیزی…شبیه به یه معجزه!!❤️ من هر چی که بوده رو از وقتی که تو درو بستی بخشـــیدم✨کسی چه میدونه؟ شاید تو هم وقتی دلت میگیره به من فکر میکنی.... ❤️ عشق مثل مکیدن لیمو با لثه های زخمیِ... 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ماینوکسیدل

mahlish | 18 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز