2737
2734
عنوان

یارانه جدید در راه هست

2127 بازدید | 20 پست

🔺یارانه جدید در راه است


▫️عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران :تصمیم به ارائه یارانه ویژه برای خرید کالای اساسی به خانوار‌ها یک تصمیم صحیحی است که دیروز در صحن مجلس تصویب شد و اقشار ضعیف جامعه با قیمت‌های ارزان تری نیازمندی‌های خود را خرید می‌کنند.


▫️این تصمیم باید زودتر از این‌ها تصویب می‌شد چراکه نهاد‌های مربوطه در زمین توزیع کالا و کنترل قیمت‌ها نتوانسته اند آنطور که باید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند و جبران این مشکلات می‌تواند از طریق کوپن الکترونیک صورت گیرد.


▫️در بخش توزیع و تعیین ارزش یارانه به هر خانوار، سازمان برنامه و بودجه به کمک وزارت کار و تعاون باید همکاری دقیق و مناسبی داشته باشند تا این تصمیم به خوبی در کشور اجرا شود.


▫️یکی از ویژگی‌های این یارانه نسبت به یارانه‌های قبلی این است که به صورت نقدی به خانوار‌ها پرداخت نمی‌شود و احتمالا به شکل کارت‌های هدیه بانکی است که خانوار‌ها فقط توانایی خرید از فروشگاه هارا به وسیله آن دارند.


▫️در صورتی که دولت این یارانه را نیز نقدی به خانوار‌ها پرداخت می‌کرد، حجم نقدینگی و تورم در کشور افزایش پیدا می‌کرد که در شرایط کنونی به هیچ عنوان به نفع هیچ یک از بخش‌های کشور نیست.


✅ @UrmiyeClub | ارومیه کلوب

💻

.....

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731

میخوان یه یارانه ی دیگه هم بدن ب خانواده ها، فقط اینبار با کارت بانکی هست که فقط از فروشگاه ها خرید کنی باهاش. دیگه نقدی پول ب حسابت نمیریزه اینجوری. حق برداشتم دیگه اینجوری نداره فقققط خرید کالا. 

2738
والا بخدا  من روغن بهار 3لیتریو میخریدم 26تومن پدرشوهرم دیروز میگفت شده 52تومن  با پولی ...

دقیقا 

قیمت همه چیز رو سه و چهار برابر کردن 

بعد عین این گداها میخوان ماهی ۵۰ ۶۰ تومن بندازن جلوی ملت  


من یه اخلاقی دارم، یا یه کاری رو شروع نمیکنم یا اگه شروع کنم تموم نمیکنم!!😶😊
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730