2703
2553
عنوان

دیروز یه خانومی تاپیک زد گفت اسپند خوردم

| مشاهده متن کامل بحث + 13831 بازدید | 71 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بابا از اینایی ک دود میکنیم...تمیز کن بریز تو ابکش ی اب بگیر روش پهن کن رو پارچه بزار خشک شه ...نیشو ...

اصلا نباید شسته بشه چون زهرش از بین میره که بلغم و سودا را ازبین می بره.

2720
اصلا نباید شسته بشه چون زهرش از بین میره که بلغم و سودا را ازبین می بره.

الان بالاخره چکار کنیم. یکی میگه اسپند خوراکی یکی میگه همینا که دود میکنیم. یکی میگه بشور یکی میگه نشور. عزیزم میشه درستش را بگی ببینم چکار کنم. من بلغم بدنم  و رحمم هم سرده. چجور بخورم؟

اسفند یا اسپند را همه باید یک دوره ۴۰ روزه ، روزی یک قاشق مرباخوری اجرا کنند چون اسفند سودا زدا و بلغم زدا است، از این جهت شجاعت آفرین است و تقریبا همه بلغم اضافه دارند، اگر با خوردن آن مشکل دارید لااقل روزی یک مرتبه اسفند را دود کنید تا هم فضا و هم مغز استریل شود و در خانه هایی که مریض هست صبح و شب حتما دود کنند.روش شستن اسفند بسیار ساده می باشد 


.کافیست اسفند را در یک سبد یا پارچه توری ریخته و در حدود 6 الی 7 بار آن را با آب سرد آب کشی نموده و سپس با قرار دادن آن در مقابل نور غیر مستقیم خورشید خشک نمایید .با این عمل  زردی و مضرات اسفند خارج شده و شما می توانید به راحتی از اسفند برای لاغری دور شکم خود استفاده نمایید .



مصرف ناصحیح اسفند باعث عوارضی همچون تشنج ، تهوع ، سکسکه ، ترشح بیش از حد بزاق و سیستم اعصاب مرکزی می شود. سمی بودن این گیاه به اندازه ی است که حتی حیوانات هم با مصرف آن دچار مسمومیت می شوند و مواردی از مرگ از و میر حیوانات نیز گزارش شده است. در قدیم برای کم کردن میزان سمی بودن این گیاه آن را در آب چند بار خیس می کردند.

👀💛
2714
الان بالاخره چکار کنیم. یکی میگه اسپند خوراکی یکی میگه همینا که دود میکنیم. یکی میگه بشور یکی میگه ن ...

اون میگه .شنیده.....من خوردم...همینایب ک دود میکنیم و تمیز کن بخور..ـ۳۰تا دونه بیشتر نه

من چرا نرفتم...ن بابا هیچی نمیشه...نترسونید خودتونو...میگم ب جون پسرم من خوردم

عزیزم خداروشکر ک شما طوریتون نشد 🌸، ولی خب ب هرکسی ک توصیه میکنید حتما حتما ذکر کنید قبل مصرف تحقیق کنن . نه این رو کلا هرچیزی . بدن هرکس ی طور جواب میده .

چرا امضات کم رنگه  
فرستادم بخون متنو

منم همین ا رو گفتم...من خیلی خیلی ب شدت دنبال لاغری بودم ...ی بار قرص ی بار کامبوجیا...هر کوفتی ک میگفتن و میخریدم..ـولی چربی شکمم اب نمیشد..ـانگیزه هم نداشنم...ی عطار ب شوهرم گفته بود این کارو کنه دوتا چهل روز ولی بینش ی ده روز فاصله بده ب بدن استراحت بده...من اصلا باورم نمیشد چربی شکمم اب شه...الان از هیکلم راضی ام

عزیزم خداروشکر ک شما طوریتون نشد 🌸، ولی خب ب هرکسی ک توصیه میکنید حتما حتما ذکر کنید قبل مصرف تحقیق ...

اره منم تحقیق کردم...تازه عطاره گفته بود اگه آلرژی داشته باشی شب اول مشخص میشه

الان بالاخره چکار کنیم. یکی میگه اسپند خوراکی یکی میگه همینا که دود میکنیم. یکی میگه بشور یکی میگه ن ...

دوست عزیز نباید شسته بشه ، همین گل اسفند که مثل نخود هست از عطاری بخرید و هر شب باز کنید به اندازه یک قاشق مرباخوری از دانه های داخلش رو رو بریزید روی زبان و با یک لیوان آب  قورتش بدید، چون که یک زهر آنی داره که باعث میشه بدن بلغم و سوداش کم بشه و وقتی شسته میشه زهرش توی آب ازبین میره. تا ۴۰ شب یک ساعت قبل از خواب مصرف کنید، برای اثر بهتر اگر با آبعسل خورده بشه بهتره.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز