2733
2734

با یکی ۴ ماهه دوستم هدفمون ازدواجه مثلا 

دیشب گفت فردا برام کار پیش اومده باید برم زنجان با کارگرمون 

از صبح نه پیام داده نه زنگ زده 

من یه بار زنگ زدم بعد از ظهر جواب نداد خودشم زنگ نزد 

چیکار کنم ؟ به نظرتون بهم بی اهمیته؟ 

قهرم نکردیم این چند روز حتی ۲ روز پیش نزدیک ۹۰۰ تومن کتاب واسه کنکور گرفت واسم 

شک نکن!درست در لحظه ی آخر ، در اوج توکل و در نهایت تاریکی نوری نمایان می شود ، معجزه ای رخ می دهدخدا از راه می رسد . . .  

خب سرش شلوغه

خدایا شکرت که هستی...  خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت...   شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

شايد سرش شلوغه عزيزم يا مشكلي واسش پيش اومده،خودش مياد توضيح ميده

خدای مهربونم از اعماق وجودم برای لطف بی کرانت سپاسگذارم و میدونم همیشه منو میبینی و صدای من رو میشنوی از اینکه نور امیدم در تمام لحظه های تاریک ناامیدی بودی سپاسگذارم،و از این لحظه تا اخرین لحظه زندگیم تک تک ثانیه های باقی مانده عمرم رو ب قدرت بینهایتت گره میزنم من رو در مسیری قرار بده ک هم تو خشنود باشی و هم من رستگار ،همه چیز من ب دستهای پر مهر تو سپرده شده❤️برای همتون ارزوی اشکی از جنس شوق دارم😘❤️
شاید خدای نکرده اتفاقی افتاده براش

اخه استوری اینستامو دیده بود ظهر 

شک نکن!درست در لحظه ی آخر ، در اوج توکل و در نهایت تاریکی نوری نمایان می شود ، معجزه ای رخ می دهدخدا از راه می رسد . . .  
2738

بین همفکرری کنیم مسله مرگ وزندگی هست

باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )

کارداره حتما گیره درکش کن والا خوشبحالت دیگه چی کنه بیچاره

همونایی که خنده هاشون گوش فلکو کرمیکنه...همونایی هستن که صدای گریه های آرومشونو حتی بالشتشون نمیشنوه...💓❤💕💖💗💟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687