2726

کارای خونه رو چکار میکنید

جارو رو شوهرم میزنه

ظرف مشترکی

کارای دانشگاهمم هست

امروز هم از صبح مثانه ام درد میکنه

ناهار درست کردم بیشتر شد

همه کارامو اروم اروم میکنم

بقیه وقتام دراز کشم

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده اید پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

غذاهای راحت بپز خو یا تقسیم کن نصفشو شب بپز نصفشو صب بعد زیادم بزار مثلا دوروز بخورید 

از ی جایی ب بعد آدم هم عاقل میشه هم مهر و محبتش روجا اینکه  پای آدما حروم کنه نثار پای گربه،سگ ها و گلدوناش میکنه.بدون توقع و ب دور از هر آسیبی 

من ۹ هفته م.البته آی وی اف کردم.از محل کار شوهرم بهشون ناهار میدن میاره خونه باهم میخوریم.من فعلا هیچکاری انجام نمیدم.یعنی شوهرم نمیزاره.حتی از آشپزخونه شون دوتا غذا اضافه میگیره که داشته باشیم.حالا نمیدونم کارمون درسته یا غلط.

دیگه برا شما که حتما خیلی خیلی سخته الان

خدایا شکرت  
هر چی حمع میکنم مث قبل نمیرسم ب کارام. بده انقد خم میشم؟هیچکی کمکم نیس😪😔😔😔

اگ وسعت میرسه یه پرستار بگیر تا چن روز بعد زایمانت

منک برنامم برا بارداری همینه

ی خانوم متاهل دی ماهی فوق العاده شیطون و زبون دراز و رُک😐که عاشق دُخمله👧کابرای عزیز خواهش میکنم وقتی تاپیک میزنین ول نکین برین به امون خدا و هشتا درمیون جواب بدین ما مسخره شما نیستیم🤪هرکسی پست رو میخونه بجای لایک پاسخ بده اگ حرفی هست😘 ظهور آقامون و خوشبختی هممون اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم🤲
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730