2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

امتحان کنید


من سر پسر اولم، چهار ماه در گیر بودم و درد های وحشتناکی تحمل کردم و هر چی بگین از سه شوار گرفتن و عسل و پماد و روغن خوب و حتی خود شیر رو مالیدن و...
(بگذریم که مال من بخشیش به خاطر این بود که پسرم رفلاکس داشت و الکی  میک می زد و سینه ام پر شیر می شد و زخمش بدتر می شد، که بعد فهمیدم و حتی آبسه هم کرد)

خلاصه سر پسر دومم هم بر خلاف تصورم، داشت زخم ها و ترک ها دوباره باز می شد

این دفعه یه راهکار بهم الهام شد انگار:
یک پلاستیک هایی هست به اسم رابط که برای شقاق سینه هست، که بذاری بچه با آون مک بزنه، (که چقد بد بود و اصلا نمی تونست شیر بخوره) ابن دفعه همون ها رو، هر بار بعد شیر دهی، بازم می گم بعد شیر دهی که از سینه خودم شیر خورد، یه ذره از شیر خودم می زدم که مرطوب بمونه و می گذاشتم روی سینه هام و لباس زیرم رو روش می کشیدم.
همین، به همین راحتی...

با این کار چند تا اتفاق افتاد
1 اینکه دیگه سینه به لباس نمی چسبه و زخمش دردناک تر و بد تر نمیشه
2 خشک نمیشه و مرطوب می مونه
3 می تونید عسل (باید بعدش پاک کنید چون برای زیر یک سال خطرناکه) ، روغن خوب، خود شیر خودتون یا هر پمادی که دوست دارین روش بمالید، دیگه با لباستون پاک نمیشه
4 از همه مهم تر هوا می خوره و زودتر خوب میشه

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز