2733
2734
عنوان

توروخدا سرزنشم نکنید برادرشوهر

| مشاهده متن کامل بحث + 6402 بازدید | 140 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شاید حرف شما کمی درست باشه اما همچین مشکلاتی هست مخصوصا توجامعه ما .بنده خدا راه حل خاست کمک خاست

درسته ولی اینجا خیلی ذهن ها هستن ک منتظر یه اشاره کوچیکن ک منحرف بشن...ما نباید بذاریم

شاید جای اینجور حرفا پیش مشاور و روانشناس باشه


❣ دلم می خواهد یک دختر داشته باشم.❣دختری با موهای بلند مشکی و چشم های درشت خندان. اسمش را بگذارم "گیسو" و هر وقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانوانم و گیسهایش را ببافم تا قلبم آرام بگیرد.حالا که فکرش را میکنم دلم میخواهد "باران" هم داشته باشم. دختری لاغر و قد بلند که با صدایی مخملی برایم شعر بخواند. یک دختر تپل و مهربان با گونه های سرخ و گرد هم میخواهم. اسمش را بگذارم "آلما" و موهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" را نکند. آدم برای دختری با موهای طلایی جز گندم چه اسمی می تواند بگذارد. معلوم است، "خورشید"! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد و هر صبح که چشمهایش را باز می کند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده، "شادی" را بیدار کرده و به "نسترن" رسیده. دلم میخواهد در حیاط خانه م "ترانه" بخواند و "بهار" برقصد. "نگار"م خودش را لوس کند و من به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان "الهه" مجذوب چشم هایش شده م. دلم چقدر دختر می خواهد. روزهایم بی "سحر"، شبهایم بی "مهتاب"، آسمانم بی "ستاره" و زندگی بدون "افسانه" ممکن نیست. تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و "همدم" تا درد دل هایم را برایش بگویم. "رویا" می خواهم تا انگیزه زندگیم باشد و "آرزو" که دلیل نفس کشیدنم. دلم میخواهد یک دختر داشته باشم. دختری که خودم را توی چشمهایش و آرزوهایم را روی پیشانیش ببینم. هیچ اسمی توصیفش نکند. همه چیز باشد و هیچ نباشد. از هر قیدی آزاد باشد و در هیچ ظرفی جا نشود. رهای رها باشد! آری، انگار دلم می خواهد دخترم "رها" باشد..

نگو هوس نیست فقط هوسه

وقتی حریم ها رو رعایت نمی کنید کنار هم می شینید همینه !

هر انچه دیده بیند دل کند یاد

فقط مقصر شمای اونکه مجرده پس شما مشکل داری


میشه یه صلوات واسه ظهور اقا مون بفرستید اگه دوست داشتید یکی هم برای سلامتی مریضا بفرستید بازم اگه دوس داشتید یکی هم برای شفای مادرم بفرستید ((ملسی عقشا  ))
2728
یکی از همسایه هامون از خدا بیخبر با برادرشوهرش ریخته بود رو هم شوهرش فهمید طفلک خودشو کشت الانم زنه ...

اسم کاربریت رو به علت این گذاشتی؟

 خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر تو سر بر بالین گذاشتم بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغازش کردم بابت لحظات شادی که به یاد تو نبـــــودم بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم بابت هر گره که به دستم کور شد و تو را مقصر دانستم بابت همه گناهانی که مرتکب شده ام و همه گناهانی که بعدامرتکب میشوم مرا ببخش و گنهانم را به نیکی تبدیل فرما ای کریم

ما تو فامیلمون داشتیم

عروس اولی عاشق پسردومی مجرد شد

پسره ازدواج کرد کمتر شد رابطه 

بعد شوهر اولی مرد

زن برادر بزرگه هم نامردی نکرد رفته زن دوم برادرشوهر دومی شد

زن داداش دومی افسرده شد

برادرشوهر دومی الان مرده 

دوتا زناشون مجرد

فهمیدین صلوات

برادرشوهر من ارایشگره فوق العاده خوش تیپ و باکلاسه و قیافشم خوبه هر دختر و زنی میبینتش دلش میره جالب ...

قضاوت نکنا، بگی من اینطور نیستم و چطور ممکنه؟ خیلی بده، یهو سرت میاد، دیدم که میگم

...
2738

بابا چرا این جوری میگین به این طفلک

مگه عشق دست خود آدمه

من از خونواده ثروتمندی نیستم،خیلی زحمت کشیدم برای رتبه سه رقمی کنکور شدن و بعدشم مهندسی😀 و الان کار می کنم و تقریبا مستقلم.❤من عاشقتم،با این که بعضی وقتا خیلی اخلاقم بد میشه🥺❤خدایا هیچ وقت از من نگیرش💗
ما تو فامیلمون داشتیم عروس اولی عاشق پسردومی مجرد شد پسره ازدواج کرد کمتر شد رابطه  بعد شوهر ...

اللهم صل علی محمد و ال محمد.❣

خدایا انی و کمتر از انی منو به خودم وامگذار🌹🌹
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730