2726

اهای دختر چوپون اهای دختر چوپون دل دیوونه رو کشوندی تو دشت و بیابون ،،، از این سو، به اون سو

❣ دلم می خواهد یک دختر داشته باشم.❣دختری با موهای بلند مشکی و چشم های درشت خندان. اسمش را بگذارم "گیسو" و هر وقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانوانم و گیسهایش را ببافم تا قلبم آرام بگیرد.حالا که فکرش را میکنم دلم میخواهد "باران" هم داشته باشم. دختری لاغر و قد بلند که با صدایی مخملی برایم شعر بخواند. یک دختر تپل و مهربان با گونه های سرخ و گرد هم میخواهم. اسمش را بگذارم "آلما" و موهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" را نکند. آدم برای دختری با موهای طلایی جز گندم چه اسمی می تواند بگذارد. معلوم است، "خورشید"! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد و هر صبح که چشمهایش را باز می کند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده، "شادی" را بیدار کرده و به "نسترن" رسیده. دلم میخواهد در حیاط خانه م "ترانه" بخواند و "بهار" برقصد. "نگار"م خودش را لوس کند و من به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان "الهه" مجذوب چشم هایش شده م. دلم چقدر دختر می خواهد. روزهایم بی "سحر"، شبهایم بی "مهتاب"، آسمانم بی "ستاره" و زندگی بدون "افسانه" ممکن نیست. تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و "همدم" تا درد دل هایم را برایش بگویم. "رویا" می خواهم تا انگیزه زندگیم باشد و "آرزو" که دلیل نفس کشیدنم. دلم میخواهد یک دختر داشته باشم. دختری که خودم را توی چشمهایش و آرزوهایم را روی پیشانیش ببینم. هیچ اسمی توصیفش نکند. همه چیز باشد و هیچ نباشد. از هر قیدی آزاد باشد و در هیچ ظرفی جا نشود. رهای رها باشد! آری، انگار دلم می خواهد دخترم "رها" باشد..

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

معیار هام 

از ظاهر موهاش ، قدش ،اندامش خییلی مهم بود 

از اخلاق هم دوس داشتم مغرور باشه برا همه برا من مهربون،جدی هم باشه تا حدودی 

پیداش کردم 😁در مرحله رسمی کردنش هستیم

‏نظر همه محترم نیست! این یک سفسطه ساده لوحانه‌ست که میگه نظر همه محترمه، درستش اینه که «همه حق بیان نظرشون رو دارن» نه این‌که نظر همه محترمه..
2728

من دوست داشتم ی مرد ک حامی باشه قد بلند هیکلی  واسه من مغرور نباشه بچه ننه نباشه عصبی نباشه بهم توجه کنه بهم اهمیت بده دوستم داشته باشه با خانوادم خوب باشه

من تورا از دور میمیرم... یک عدد حس ششمی قوی❤️

مهربون خوش اخلاق 

خانواده دوست عاشق من وبچها

شغل خوب دستش به دهنش برسه

خونه و ماشین

خانواده خوب

خوشتیپ و قیافش به دلم بشینه

میشه برای حاجتم یک صلوات بفرستید ⁦❤️⁩

خوش زبون وخوش اخلاق. که  نبود قبلا الان خیییلی بهترشده😐😄

حامی وتکیه گاه که هست فداش بشم😍

مسئولیت پذیر اینم هست😍

گیرنده به کارخونه وریزه گیرنباشه که متاسفانه هست😣


مردم این زمانه بره راباگرگ میخورند، گریه راباچوپان می کنند!!!!!

دوست دارم بتونه آرامش خانواده‌ای که تشکیل داده رو از هر لحاظ فراهم کنه و بهم احترام بذاره که خداروشکر هر دو ویژگی رو داره

البته ویژگی های دیگه ای هم هست ولی احترام همیشه اولویتم بود چون سرچشمه ی خیلی خوبی های دیگه هست 

از شکموهای سایت هستم  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730