2737
2734
عنوان

💔اثر علمی دل شکستن💔

136 بازدید | 6 پست

علم پزشکی ثابت کرده است که شکستن دل واقعیت است .

یعنی وقتی دل کسی میشکند در قلب اتفاقی می افتد ، مثل یک خون ریزی کوچک یا یک جراحت که حتی می تواند منجر به سکته قلبی شود .

"آلکساندر لیون" متخصص قلب و عروق می گوید سندروم قلب شکسته عامل 2 درصد از 300 هزار حمله قلبی است که سالانه در بریتانیا رخ می دهد. مطالعه جدید به پزشکان کمک می کند تا با دقتی بالا سندروم قلب شکسته را تشخیص دهند، به این شکل می توانند میزان رواج ابتلا به این سندروم را تعیین کنند.

ابتدا افزایش شدید آدرنالین عامل ابتلا به این سندروم شناخته می شد، رویدادی که می تواند در اثر وقوع حادثه ای خوب یا بد رخ دهد. بر خلاف یک حمله قلبی که در اثر انسداد یکی از شریانهای قلبی رخ می دهد، در سندروم قلب شکسته هیچ شریانی مسدود نمی شود.

.

پس من الان قلبم داغونه وضعيتش😔

یه‌جوری‌میگیدمن‌برا‌خودم‌احترام‌قائلم‌انگار ما‌به‌خودمون‌فحش‌ناموس‌میدیمَ😐دشمنم‌باش،ولی‌ادا‌یه‌دوستارو‌در‌نيار"🙏🏻سعی‌کن‌واسه‌خوب‌دیده‌شدن‌روی‌خودت‌کار‌کنی‌نه‌‌عکسات🤣هیچی‌موندِگار‌نیس‌حتی‌روحِت‌برای‌جِسمت‼️رفتن‌بعضی‌آدما‌مهم‌نیس؛مهم‌اینه‌بعد‌اونا‌دیگه‌ازکسی‌خوشت‌نمیاد

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

چرا خدا جونمو نميگيره راحت شم

وقتي همه زندگيت ميشه يه دختر .......٥سال عمرمو گذاشتم پاش .من ميدونم با يكي ديگه س.ميدونم اون منو لو داده .ميدونم اون لو داده. ميدونم منو ديگه نميخواد ،ولي من الان دلم پر  ميكشه واسه اينكه يه بار ديگه ببينمش.ديالوگ متري شيش و نيم insta:Yasivoroojak 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز