2726
عنوان

بیاین بیاین ببینیم من حق دارم ایا؟

330 بازدید | 48 پست

من کاربر قبلی هسدم که میدود شدم 

الان نگین بذار از عضویتت بگذره بعد تاپیک بزنا😁😁😁لفطا نگید خو....

من یه خواهرشوهر دارم که خودشو نمیدونم چی حساب میکنه و رفتارش باهام سرده در صورتی که من بهش بدی نکردم (من ادم ارومی هستم کلا)..هروقت عکسی چیزی از بچم میخواد به خودم نمیگه به شوهرم زنگ میزنه که بگو زنت برام عکس بفرسته و شوهرمم به من میگه منم چند بار فرستادم ولی بهم برمیخورد که چرا به خودم نمیگه و به شوهرم میگه 

به شوعرمم گفتم چرا به خودم نمیگه براش بفرستم و به تو میگه که بهم بگی گفت اره درست میگی کارش خوب نیست

امشبم دوباره زنگ زد شوهرم که به خانمت بگو تماس تصویری بگیره میخوام با بچه حرف بزنم منم گفتم مگه خودم درختم که به خودم نمیگه و به تو میگه؟گفت اره حرفت درسته....گفتم بگو نت نداره  اونم هی زنگ میزد رو گوشی شوهرم که شوهرم جواب نداد از قصد..

#شوهرم خودش برنامه مجازی نداره


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

خب شما روی رفتار و علاقه ایشون به خودتون که نمی تونین کنترلی داشته باشین، بذارین هر کاری میخواد بکنه...

مساله مهم اینه که همسر گرانقدرتون شما رو درک می کنن و از شما حمایت میکنن فلذا ایشون دچار سوختگی شدید میشن، الان شما مشکل تون چیه عزیز دل؟

خیلی اوضاع تون خوبه که تا اینجا که فرمودین

زمانی رو که در این وب سایت صرف تعاملات اجتماعی می کنم، زکات دانش و تجربه ای هست که در طول سال ها جمع آوری کردم و امیدوارم برای دیگران مفید باشه.        امیدوار هستم و توکلم به خداوند هست که صحبت نسنجیده ای نکنم که باعث آزرده شدن کسی بشه و اگر خدای نکرده چنین حرفی زدم، بدونید که هدفمند و آگاهانه نبوده و من رو به بزرگواری خودتون ببخشید.           لطفا اگر کامنت من برای شما مفید هست، برای ظهور حضرت صاحب الامر (عج)، شادی روح مادرم و مشکل بزرگی که در محل کارم دارم یک صلوات مرحمت بفرمایید.
وا  خب بگو خبرمرگت خودت تصویری بزنگ یا بگو  چ مسخره  من بودم انجام نمیدادم اونکارو ...

بخواد خودشم زنگ بزنه به من نمیگه

زنگ میزنه شوهرم میگه به زنت بگو نتشو روشن کنه میخوام تماس تصویری بگیرم

اون برام ذره ای ارزش نداره ها بخاطر همین کاراش خودشو از چشمم انداخته ولی خب به غرور خودم برمیخوره با اینکاراش

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز