2410
2553
عنوان

مراحل یخ زدگی شانه

162 بازدید | 2 پست

مرحله اول: در این مرحله از بیماری یخ زدگی شانه درد شدیدی در ناحیه شانه ایجاد می شود  این درد آنقدری می باشد که حتی در خواب نیز فرد را آزار می دهد در حالت کلی مرحله اول این نوع بیماری همراه با درد و التهاب شدید در کپسول مفصلی می باشد.


مرحله دوم: مرحله دوم از این بیماری به این شکل می باشد که شانه دچار یخ زدگی می شود در این مرحله فرد در هنگام استراحت درد نخواهد داشت ولی بهتر است بدانید که دامنه حرکتی و فعالیتی فرد توسط شانه محدود می شود و در هنگام حرکت دادن شانه خود، بالا و پایین بردن بازو و … دچار درد و مشکل می شود.

مرحله سوم: مرحله سوم از این بیماری، مرحله ذوب شدن نام دارد در این مرحله مقداری کمی از خشکی شانه رفع برطرف می شود ولی درصد زیادی از این خشکی باقی می ماند و بیمار همچنان با حرکت دادن شانه خود احساس درد می کند.

مرحله چهارم: مرحله چهارم این بیماری به این صورت می باشد که یخ زدگی و خشکی شانه تا حد زیادی برطرف می شود و درد خیلی کمتر می شود و حتی اگر درد هم وجود داشته باشد آنقدری نخواهد بود که نیاز به مراجعه به پزشک باشد.


برای درمان و معالجه شانه خود می توانید به دکتر متخصص شانه آقای دکتر علیرضا فرهمندی مراجعه کنید.

تبلیغه😐😐😐👌

حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 

درمان قطعی و کاملا گیاهی بیماری شانه یخ زده ( شانه منجمد یا  کپسولیت چسبنده ی شانه )  :



♦️به دو روش با دارو و بدون دارو


بدون هیچ گونه عوارض ❗



دکتر میر حسین کاظمی

متخصص طب مکمل و سنتی


شماره ی تماس :


09367461816

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز