2703
2553
عنوان

میشه تعبیر خوابم رو بگید؟

85 بازدید | 14 پست

خواب دیدم با شوهرم انگار جایی زندانی هستیم..بعد من شیشه ی پنجره ی اونجا رو شکستم..به شوهرم گفتم اگه زندانبان اوند تو گردن بگیر بگو تو شکستی...

زندانبان هم لقمه ی  نون و حلوا و سبزی بهمون داد.‌.من نگاه کردم نخوردم ولی شوهرم داشت میخورد

تعبیرش چیه؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456

✨﷽✨


🔴خوابهای خود را برای هرکسی تعریف نکنید!


✍عصر پیامبر (صلی الله علیه و آله ) بود، زنى شوهرش به سفر رفت ، او در غیاب شوهر، خوابى دید و به حضور رسول خدا آمد و گفت : در خواب دیدم تنه درخت خرما در خانه ام شکسته شد. پیامبر به او فرمود: شوهرت با سلامتى باز مى گردد. پس از مدتى شوهرش ، با سلامتى بازگشت . بار دیگر شوهر او به سفر رفت ، و او همان خواب را دید و نزد پیامبر رفت و خواب خود را گفت ، پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: شوهرت سالم باز مى گردد .پس از مدتى شوهرش با سلامتى بازگشت .


بار سوم شوهر او سفر کرد، آن زن همان خواب را دید، وقتى که بیدار شد اینبار خدمت پیامبر نرفت، همان اطراف مرد چپ دستى را دید و خواب خود را براى او نقل کرد، آن مرد گفت : واى!شوهرت میمیرد! این خبر به پیامبر صلی الله علیه و اله رسید، پیامبر فرمود: الا کان عبر لها خیرا: آیا او نمى توانست خواب آن زن را تعبیر نیک کند؟ ( چراتعبیر نیک نکرد؟) بر طبق روایات خواب آنگونه كه تعبیر می شود ،اتفاق می افتد .پس هرگاه یكی از شما خوابی رادید آن را به جز نزد عالم و یا ناصحی بازگو ننماید. پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرمود: کسى که خواب دیده، خواب او بر فراز او به صورت پرنده است تا آن هنگام که تعبیر نشده است، اما هنگام که تعبیر شد، آن پرنده سقوط مى کند(هر گونه که تعبیر شد ممکن است همان گونه اتفاق بیفتد)


بنابراین خواب خود را جز براى آن کسى که دوست صمیمى تو است و یا تعبیر خواب مى داند، براى هر کس نقل نکن. و در جای دیگر فرمود: خواب خود را براى هیچکس جز مؤمنى که دور از حسادت است ، نقل نکن تعبیر بعضى از خوابها، فورى ، یا پس از ساعاتى ، آشکار مى شود، ولى تعبیر بعضى از خوابها ممکن است سالها یا دهها سال بعد از خواب دیدن ، واقع گردد. مثلا تعبیر خواب حضرت یوسف (که در خواب دید یازده ستاره و ماه و خورشید او را سجده مى کنند ) بعد از چهل سال ، آشکار شد.

کاش هیچ وقت آدمی که سهممون نیست،مِهرش به دلمون نیوفته .دلم واسه جوونیام تنگ شده همون روزایی ک دارن میرن و هیچ وقت نیومدن .... :)      

تو زندگی تو حساسی و شوهرت بیخیال 

پودر کیک و پنکیک مخصوص کودک تولید میکنم کاملا ارگانیک و تازه بدون مواد نگهدارنده.با سویق درست میکنم و خیلی خوشمزه و مقوی هستن. اگه میخواید بچه هایی سالم و قوی داشته باشید بهم پیام بدید. 
2714

منم خواب دیدم یک گربه مادر از جایی اویزونه میخاد بره بالای درخت کنار بچه های نمیتونه منم بلندش کردم گذاشتم کنار بچه هایش حالا تعبیرش چیه

جای خالی نبودنت به شدت احساس می شود 😔😔
شوهرت آدم معتقد و شاکریه. اگر خدا بلایی رو از سر خونواده تون دور کرد، بخاطر این ویژگی های شوهرته. تو ...

واسه منم میشه تعبیرش رو بگی عزیزم؟

جای خالی نبودنت به شدت احساس می شود 😔😔
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز