2733
2734

دوستای نازنینم من از زندگیم راضیم.

دو تا پسر کوچیک یکیش ۲ونیم ساله و اونیکی ۲ونیم ماهه دارم.

وضع مالیمونم خوبه.

یه شوهر خوب و مهربون و خوش اخلاق دارم. که خیلیم دوسش دارم. اونم خیلی بهم اهمیت میده و ارزش قائله.

ولی

.

.

.

تازگیا مطمئن شدم که شوهرم مقدار کمی تریاک مصرف میکنه. اونم بخاطر سردردهای میگرنی شدیدش. 

خیلللللللی ناراحتم. دنیا رو سرم خراب شده. 

بخدا موندم چیکار کنم. طلاق که نمیشه. 

میخوام باهاش حرف بزنم و بهش بگم بره کمپی جایی ترک کنه. 

فقط موندم چجوری بگم که حرفام خیلی روش اثر کنه.. 

شما جای من بودین چیکار میکردین و چجوری بهش موضوع رو میگفتین. (اصلا نمیدونه من میدونم)


G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   

زندگیت و دوست داری.برو از یه متخصص، از یه روانشناس کمک بگیر.وقت و هزینه صرف کن

هوای خوب مثل زن خوب استهمیشه نیست. ..زمانی هم که هست, دیرپا نیست.مرد اما پایدار تر است.اگر بد باشد, می تواند مدت ها بد بماند و اگر خوب باشد, به این زودی بد نمی شود اما زن عوض می شود با بچه, سن, رژیم, حرف, ماه, بود و نبود آفتاب, وقت خوش...زن را باید پرستاری کرد با عشق،حال آن که مرد می تواند نیرومند تر شود اگر به او نفرت بورزند


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

عزیزم تو قدم اول بدون پیش کشیدن موضوع تریاک بهش بگو که برو دکتر بوتاکس کن پیشونی تو. خیلیاااا اینجوری خوب شدن. شاید خودش بذاره کنار با توجه به اینکه میگی مرد خوبیه

صلی الله علیک یا ابا عبدالله❤🌹

جایی اومدی برا کمک که ممکنه خودتم معتاد کنن !میگن مگه چیه تو هم باهاش بکش😐

🇵🇸🇮🇷🏴مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا✊           سردار شهید برونسی : آدم ها دو دسته اند :غیرتی و قیمتی. غیرتی ها با خدا معامله کردند و قیمتی ها با بنده خدا...روزهایی سرشار از امید،سلامتی و شادی از طرف شما برای خودم آرزومندم✌😂ما اهل عملیم🇮🇷💪تولد۴۵سالگی🎂 کسی که با ترورِ حاجقاسم سلیمانی💗سردار دلها💗 توسط آمریکای جنایتکار، از خواب بیدار نشه و نتونه حق و باطل رو از هم تشخیص بده، دیگه تا ابد بیدار نمیشه. #قدس خونبهایت،سردار دلها..  جام جانے ها در یمن به دست عربستان،با کمک آمریکا، انگلیس و فرانسه و امارات در حال برگزاری است !...مدافعین حقوق بشر کَرند، کورَند، لالَند. کُلُّ یَومٍ عاشُورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلاهمیشه در حال تکرار است !...نسل شِمر و یَزید و حرمَله ها هم ادامه دارد.. گاهے در غزه و سوریه و میانمار و گاه در یمن گاه در❤ایران❤در وطن عزیزم🇮🇷 ،در پاره تنم. مرگ بر حقوق بے بشر..خدایا؛نسل تموم ظالما رو از رو زمین بردار.*اَلّلهم عَجّل لِولیکَ الفَرج*امام علے (علیه السلام): در شگفتم از کسے که مردگان را مے بیند و مرگـ را از یاد مے برد.
مقدار کم تریاک مگه کمپ میخواد

همین مقدار کم باعث اعتیادش میشه. حتما اعتیاد داره ک مصرف میکنه. 

من پدرمم معتاد بود. بخدا اصلا تحمل این چیزا رو ندارم تو زندگیم

G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اخراج😅

hakak | 17 ثانیه پیش
2687
2730