2733
2734
عنوان

پاسخ های تخصصی به شما مادران باردار درباره ی سونوگرافی دوران بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 603880 بازدید | 616 پست

سلام 

من هفته ١٢و چهار روز بارداريم و غربالگري  اول بهم گفتم بچه دختره أيا اين تشخيص از روي اندام تناسلي بوده أيا اين اندام واضح تشكيل شده

و چقدر اين جواب درسته

دكترم خيلي مطمئن تعيين جنسيت كرد

سلام من دیروز اولین سونوی بارداری رو تو هفته ی 7 انجام دادم. همه چیز نرمال بود ولی دکتر گفت ک حجم مایع امنیوتیک کمتر از حد نرماله. برای 2 هفته دیگه ی سونو نوشت. کاری میشه برای افزایش میزان این مایع انجام داد؟ خیلی خطرناکه؟ کسی تجربه مشابه داشته؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام خانم ها سونو دوازده هفته بهترين دكتر و سونو گرافي هم كه بريد امكان استباهش زياد. من خودم انقدر حساسيت نشون دادم و به اصطلاح دكتر عالي رفتم. و متاسفانه تشخيص اشتباه دادن هم در مورد جنسيت هم سلامت خودم و ني ني 

2728
2738

سونوگرافی استاندارد به پزشک  اطلاعات ارزشمندی  می دهد تا او را به نظارت بر رشد کودک خود و پیگیری نقاط عطف، تشخیص ناهنجاری ها، خانه در تاریخ خود را ، تعیین اینکه آیا شما حمل چند ضلعی، موقعیت جفت شما وجنسیت کودک را تشخیص دهید.با سایت سلام مادر همراه باشید.

آرامش – وقتی این تست بدون درد را دریافت می کنید، لازم نیست که سوزن ها را ببندید. در طی یک مراحل ، پزشک یا تکنسین ماهر از یک مبدل پلاستیکی برای انتقال امواج صوتی با فرکانس بالا از طریق رحم استفاده می کند. این امواج صوتی، سیگنال ها را به دستگاهی می فرستد که آنها را به تصاویر کودک شما تبدیل می کند.

امتحان دیگری که با استفاده از سونوگرافی انجام می شود نظارت بر جنین داپلر است. این آزمایش معمولا در سه ماهه آخر انجام شده بر روی زنان مبتلا به دیابت حاملگی است . یک سونوگرافی منظم با استفاده از امواج صوتی برای تولید تصاویر؛ این یک امواج صوتی با فرکانس بالا را از گلبول های قرمز خون منتقل می کند تا جریان خون و فشار خون را اندازه گیری کند. تست تعیین خواهد کرد که آیا کودک خون کافی دریافت می کند.

سونوگرافی برای شما و فرزندتان هنگام استفاده از آن برای اهداف پزشکی ضروری است. یک متخصص آموزش دیده که بتواند نتایج را با دقت تفسیر کند و طرفدار تشخیص ناهنجاریها باشد، باید آن را انجام دهد.


شما مدت زمان خود را از دست دادید سینه های شما درد دارند و شما خسته هستید. شما یک تست بارداری خانه بگیرید و علامت پلاس ظاهر می شود. هورا! تو باردار هستی! زمان برای تایید “رسمی” با تست خون و امتحان سونوگرافی.

اولین سونوگرافی شمازمانی اتفاق می افتد که شما حدود ۶ تا ۸ هفته باردار هستید . هنگامی که قرار ملاقات خود را تنظیم می کنید، مطمئن شوید که بپرسید که آیا شما نیاز به یک مثانه کامل برای آزمون دارید. امواج صوتی از طریق مایع بهتر می شوند، بنابراین یک مثانه کامل می تواند کیفیت سونوگرافی شما را افزایش دهد. همانطور که رحم و جنین رشد می کنند (و شما مایع آمنیوتیک بیشتری دارید)، مثانه کامل کمتر از آن مهم است.


سلام مادر

 


 

بچه ها کسی بوده تو اولین سونوگرافی بهش بگن ساک حاملگی خیلی پایینه؟

سلام عزیزم برای من همین حرف روزدن گفتن ساک پایینه رحمه؟برای شما چیشد،بچتون به سلامتی به دنیا اومد؟من الا پنج هفته هستم.

سلام کمکم میکنید؟

دارم دق میکنم

الان ندزده هفتمه

همه چیز تا الان عالی بود 

رفتم سونو انومالی گفت بطن های جانبی مغز ده میلیمتر 

و بزرگ تز از حد نرمال هست و کروئد اویزان خیلی کوچک هم داره

تو رو قران چی میشه

سلام کمکم میکنید؟ دارم دق میکنم الان ندزده هفتمه همه چیز تا الان عالی بود  رفتم سونو انومال ...

عزیزم خوبی؟ منم تازه فهمیدم یکی از بطن ها عددش ۹ هست

برا شما چنده

چیشد عددش ؟ خیلی نگرانم

گر نگهدار من آنست که من میدانم..شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد. پسرم تمام زندگیمه خدایا شکرت هزار بار

سلام. من دیروز صب سه تا بی بی چک زدم هر سه تا مثبت نشون داد.بیمارستان هم رفتم ازمایش ادرار بارداری گرفتن اون هم مثبت نشون داد.ولی سونو که رفتم چیزی از ساک حاملگی نشون نداد. وضخامت رحمم ۱۱ بود و یه فولیکول غالب ۱۲ در تخمدان چپ داشتم؟ایا من حامله ام؟؟؟یا حاملگی خارج از رحمه؟؟ 

تورو خدا بهم بگید نگرانم

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز