2733
2739
عنوان

شما چطور خونه و محل کارتون رو ضدعفونی می‌کنید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 6384 بازدید | 108 پست

وقتی می رم اداره، قبل از اینکه سر جام بشینم اول روی میز، دستگیره کشوها و صندلی، تلفن وکامپیوتر رو ضدعفونی می کنم وبعد کارموشروع می کنم.

توی خونه هم هر کس از بیرون میاد، اول دستشو، کیفشو و هر چی همراهشه رو ضد عفونی می کنه . همینطور دستگیره در رو ضد عفونی می کنه. لباسها رو هم دور از جایی که دست بخوره آویزون می کنیم.

ضمنا خوندن این مطلب می تونه برات مفید باشه

https://vaghayerooz.com/0001nW

به نظر من تنها راه پیش رو الکل و ماسک و خونه موندن تا حد ممکنه. من خودم کار میکنم ولی تو مترو با الکل و دوتا ماسکم. خیلی اوقات بازم رعایت کنی میگیری. که امیدوارم خفیف بگیریم.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

قیمت بیت کوین از یک میلیارد تومان هم گذشت !!! چند ماه قبل هم گفتم که بهترین سرمایه گذاری در حال حاضر رمز ارز است.

بازار ارزهای دیجیتال جایی که ارزش آن هر روز هم از نظر دلاری و هم ریالی افزایش می یابد مثلا در عرض  چند ماه اخیر ارزش دلاری آن 3 برابر و ریالی هم 6 برابر شده است! یعنی یک معامله دو سر برد! بازاری که هیچ وقت تعطیل نمیشود و بر خلاف بورس و طلا ۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته باز است بازاری که در دست هیچ دولت ، سازمان و ارگانی نیست و کاملا در دست خود کاربرانش است .بازاری که در هر قیمتی همیشه خریدار و فروشنده وجود دارد (برخلاف بورس که باید در صف فروش یا خرید ماند) و بازاری که برای شروع نیازی به سرمایه آنچنانی ندارد (حداقل صد هزار تومان !! بر خلاف بورس که باید حداقل 500 هزار تومان باشد!) بد نیست بدانید که در جریان ویروس کرونا کمترین ضربه ای که به بازارهای جهانی افتاد بازار ارز دیجیتال بود.

سایت زیر بستری آماده کرده است برای خرید و فروش آسان بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال که هر کسی با کمترین دانش می تواند انجام دهد. به راحتی میتوانید با کارت بانکی خود به طور مستقیم در خانه بیت کوین بخرید.

تیم والکس متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف وتهران میباشد که در زمینه های گوناگون اعم از برنامه نویسی،مدیریت و مالی تخصص دارند. ما از نزدیک شاهد برخی مشکلات برای ایرانیان از جمله دسترسی سخت به بازارهای خارجی، وجود کلاهبرداران داخلی، خرید و فروش با سودی ناعادلانه برای مردم توسط صرافی های داخلی و از طرفی جود نداشتن پلتفرمی امن و حرفه ای برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ایران و دلایل متعدد دیگر بودهایم. ما با مشاهده این مشکلات تصمیم به ایجاد پلتفرمی کاملا ایمن، حرفه ای و آسان برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گرفتیم.

برای ورود با لینک زیر ثبت نام کنید.

https://wallex.ir/app/auth/register/oBJb


من هم از الکل استفاده می کنم که میریزم تو اسپری های خالی شده شیشه شور برای سرویس های بهداشتی و هم رق ...

از لحظه ای ک کرونا اومده تا الان اصلا و ابدا خونمو با هیچ موادی ضدعفونی نکردم حتی مواد غذایی! ولی خونم همیشه تمیز

بچه کوچیکم دارم

خدا رو شکر بچم یه سرما هم نخورد

فقط ژل ضدعفونی کننده تو کیفم هس بیرون رفتم نیاز شد

2738

فروشگاه اینترنتی لی لی ناز ، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید. این مجموعه، شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت (کرم پودر، پنکک، کانسیلر...)، آرایش چشم (سایه چشم ، ریمل، مداد و خط چشم)، آرایش ابرو (ریمل ابرو، سایه ابرو، مداد ابرو...(، آرایش لب (رژ لب، خط لب، بالم لب)، آرایش بدن (حنای طراحی، برچسب تاتو)، آرایش ناخن (لاک ناخن ،مراقبت از ناخن، ست مانیکور پدیکور، دستگاه UV و....) و ابزار آرایش شامل: براش آرایشی، آینه، پد آرایشی، فرمژه، مژه مصنوعی، قیچی، تیغ ابرو، موچین و ... می باشد.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز