2410
2553
عنوان

عرج سواحل

3264 بازدید | 0 پست

عرج سواحل که انواع مختلفی‌ دارند مثل عرج حجری (سنگی‌) که به مرور صد‌ها هزار سال در درون سنگ‌ها با شمایل راز آلودی به شکل حلزونی با فرسایش طبیعی به وجود میاید که جدا سازی آن از دل سنگ امری بسیار دشوار و مستلزم داشتن مهارت خاصی‌ می‌باشد.

این گوهر برای اولین بار در شمال آفریقا , مراکش و مصر یافت شد. مصریان باستان از این سنگ جهت سحر و جادو استفاده می‌کردند گاهی در شهرهای باستانی مصر باستان شناسان نمونه‌هایی از این سنگ و گوهر را پیدا می‌کنند و همه باستان‌شناسان به این نتیجه رسیده‌اند که پزشکان و دستیاران پزشکان و روحانیون آن زمان این نمونه سنگها را برای سحر و جادو و عناصر ماورایی استفاده می نمودند.

عرج سواحل بحری (دریایی) که از اسمش پیداست در کفه دریا یافت میشود و جنسی‌ از نوع استخوان دارد. این نوع عرج در دریای آب شور بد از صد‌ها سال شکل می‌گیرد.

عروج سواحل با انرژی طبیعی و فوق‌العاده خود تاثیرات شگرفی در افزایش و جلب عشق و محبت خلایق و جذب جنس مخالف و برگشت معشوق و جذب معشوق و بخت گشا و کار گشا ، مقبول الکلام شدن و بهبود روابط اجتماعی،ایجاد عشق ‌و علاقه ، دفع چشم زخم و ابطال سحر و طلسم ، دفع بلایا ، کارگشایی کلی در امورات روزمره ، افزایش رزق و روزی و ثروت و از این قبیل دارند.

از خواص دیگر این سنگ می‌توان به در امان ماندن از دفع نیروی شیطانی، حس اعتماد به نفس، صبوری در هنگام هر گونه مشاجره و گره گشایی در هر مشکل می‌باشد. این گوهر سنگ باعث ایجاد مهر و محبت در شما می گردد و باعث می شود که با دید بازتری به جریانات دور و بر خود نگاه کنید. عرج السواحل باعث جذب جنس مخالف به طرف شما می گردد این گوهر با انرژی خود بر روی چاکراهای بدن شما تاثیر گذاشته و باعث می‌شود که قسمت‌های غیر فعال بدن شما فعال گردد.

خرید عرج سواحل

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687