2726
عنوان

واکسن انفولانزا

11390 بازدید | 68 پست

اب . ابن علیان:

#واکسن_آنفولانزا بزنیم یا نزنیم؟؟؟


امام ‏صادق(ع) فرمود: «زکام( #سرماخوردگی ) برای آن است که دردی را از بدنت ریشه‌کن کند


فرمودند سرماخوردگی ( #ویروس ) سپاهی از سپاهیان خداوند است....

هیچ کس نیست که رگی از جذام در او نباشد؛ و چون زکام به شخص برسد، این رگ را درهم می‏‌کوبد

( از جهش ژنتیکی و بیماری های لاعلاج مثل جذام) پیشگیری میکند و یک بیماری مفید است.


رسول خدا(ص) نقل است که فرمود: «چهار چیز را ناخوش ندارید که هر کدام از آنها فایده‌‌ای دارد: زکام را ناخوش ندارید که از بیماری خوره(جذام) شما را امان می‌دهد ...».  


هر کس سالی یکی دوبار سرما نخورد باید منتظر بیماری های سخت باشد

بدن سالم در تغییر فصل واکنش نشان می دهد و سرماخوردگی در  پاییز کاملا عادی، نشانه سلامتی و بسیار مفید است.


لذا روشهای طبیعی درمان سرماخوردگی نیز توصیه نشده است و باید سه روز تحمل کرد تا قوای مدبره بدن براساس حکمت بالغه الهی به تخلیه فضولات و سموم بپردازد و در این رزمایش قوا و نیروی دفاعی خود را تقویت  کند.

بعد از سه روز نیز درمان ها در واقع کمک بیشتر به بدن برای تخلیه فضولات است، مثلا داروی عطسه آور ، حجامت ، داروی خلط آور و پاکسازی ریه  و.... برخلاف روش های غیر علمی و جاهلانه که با داروی حبس کننده فضولات در بدن مانند داروی ضد آبریزش بینی ، داروی ضد سرفه و... باعث تجمع اخلاط در بدن و ایجاد زمینه امراض مختلف می شوند.


حال واکسن معلوم الحال آنفولانزا با آن همه عوارض که در اروپا آن را ممنوع کرده اند چرا باید به شیعیان تزریق شود؟؟؟ آن هم با وجود دستور العمل های دقیق بهداشتی ائمه معصومین علیهم السلام...

آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد...


ادامه دارد....



آنفولانزا سرماخوردگی نیستا

وقتی میخاستم عضو شم هر اسمی میزدم قبول نمیکرد دخترمم شدیدا مریض بود و بدنش عفونت کرده بود منم  حرصم گرفت این اسمو گذاشتم منتظر بودم دوباره قبول نکنه که از شانسم قبول کرد. گفتم بنویسم همه در جریان باشن

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

💉ابهامات واکسن آنفولانزا


وزیر بهداشت گفته واکسن آنفلوانزا ۲۸٪تا ۳۰٪ تاثیر دارد. حالا سوالات زیر به ذهن متبادر می شود و اگر بیماران و همراهان بیمار از پزشک سوال کنند چه پاسخ منطقی و علمی دارد؟


۱- واکسنی که ۲۸٪ تاثیر احتمالی دارد چرا باید بزنیم ؟


۲- این درصد بر چه مبنای علمی گزارش شده است ؟


۳- اصلا بفرمایید محتوای این واکسن آنفلوانزا از چه موادی تشکیل شده است ؟


۴- ویروس آنفلوانزا که مرتب ورژن  آن تغییر میکند این واکسن که الان میزنم برای کدام ورژن و مربوط به آنفلوانزای کدام تاریخ در سالهای گذشته است.


۵- کشور سازنده این واکسن کدام کشور است ؟ زیرا این بحث از لحاظ علمی برای مردم ایران که مورد هجمه #بیوتروریسمی هستند خیلی حائز اهمیت است


۶- جناب وزیر بزرگوار و عزیز آیا تا حالا یکبار از خودتان سوال کردید چرا حدود چهار میلیون نفر #صهیونیست ساکن در آمریکا و اروپا و اسرائیل حق ندارند این واکسن را بزنند ؟


۷- آقای وزیر مومن دولت تدبیر و امید آیا پاسخ علمی و قانع کننده ای دارید که چرا با اجازه و دستور شما حدود بیست میلیون واکسن آنفلوانزا برای مردم عزیز و مظلوم و بی پناه ایران وارد کشور شده یا میشود ؟


۸- وزیر گرانقدر عزیز برای مردم از لحاظ علمی بفرمایید چرا خانم های باردار مظلوم و کودک معصوم و مظلوم در شکم مادر باید حتما این واکسن را بزنند ؟


۹- وزیر بزرگوار آیا ما پزشکان وظیفه نداریم برابر سوگندی که خوردیم بیمار و مراجعه کننده خود را از عوارض تجویز دارو و واکسن و.. توصیه شده #آگاه کنیم ؟


۱۰- وزیر مسلمان و هیاتی بزرگوار بفرمایید اگر واکسن آنفلوانزا فقط ۲۸٪ تاثیرگزار است عوارض آن چند درصد و چقدر وحشتناک در آینده مادر باردار بخصوص جنین داخل رحم برای ایجاد بیماریهای مختلف است ؟


۱۱- آقای وزیر بزرگوار که خودتان را پیرو و مقلد رهبری می دانید مگر نمیدانید مقام معظم رهبری بارها فرمودند:

هر کار جدی که می شود از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشود. غفلت نکنیم که دشمن درصدد #نفوذ است.


۱۲ - آقای وزیر اعتماد مطلق به سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و سازمان بهداشت جهانی WHO و سازمان خواربار و کشاورزی FAO و ... عین حداقل سادگی و حداکثر .... که در هر حالت گناه نابخشودنی است.


و سؤالات دیگر...


#بیوتروریسم

#تجارت_واکسن


2728
درست مطلب رو بخونید تو پرانتز نوشته ویروس،عاملی که باعث زکام میشه

منظورم اینه که واکسن انفولانزا بزنن بازم ممکنه سرما بخورن و زکام شن

وقتی میخاستم عضو شم هر اسمی میزدم قبول نمیکرد دخترمم شدیدا مریض بود و بدنش عفونت کرده بود منم  حرصم گرفت این اسمو گذاشتم منتظر بودم دوباره قبول نکنه که از شانسم قبول کرد. گفتم بنویسم همه در جریان باشن

خب اینا درست

ولی در شرایط عادی

الان شرایط استثنائی هست

به علاوه ویروس آنفولانزا تا جاییکه من میدونم دست ساخته ی بشره

با سرماخوردگی متفاوته

آی وی اف، میکرو، میکرواینجکشن، ای یو آی... اینا روش های کمک باروری هستن توی آزمایشگاه تخمک از بدن خانم و اسپرم از بدن آقا گرفته میشه جنین(مراحل اولیه) به وجود میاد و توی رحم خانم گذاشته میشه توروخدا دیگه نپرسید آی وی اف چیه؟! 🙂🙂🙂جمله ی الان دیگه با پیشرفت علم ناباروری وجود نداره با وجود امیدی که توش هست یه دروغ محضه🙄🙄🙄انقدر به تازه عروس داماد ها و کهنه عروس داماد ها نگید بچه دار بشید حتی اگه بگید نینی نمیاری هم باز از زشتی سوال کم نمیکنه به هیچ زنی نگید بچه نداری راجتی تا بچه نداری خوش باش شما از دل کسی خبر نداری شاید اینا آرزوش باشه اما مشکلی داره 😭😭😭باور کنید خدایی هست اون دنیایی هست و ما به خاطر حرفای نسنجیده مون باید جواب بدیم😪اینکه حواسم نبود ته دلم چیزی نبود از رو خیر خواهی گفتم و منظوری نداشتم همش توجیهه برای مایی که تو قرآنمون هزار بار به تفکر و تعقل و اندیشه دعوت شدیم!!! 😑😑😑
منبع؟ 

🔴 واکسن آنفولانزا بزنید تا کرونا بگیرید!!
واکسن آنفولانزا ۳۶٪ خطر ابتلای به کرونا را افزایش میدهد!

‼️نتایج یک تحقیقات نظامی در آمریکا نشان میدهد که افرادی که واکسن آنفولانزا زده‌اند، ۳۶٪ بیشتر از کسانی که این واکسن را نزده‌اند، در معرض ابتلا به بیماری در اثر کرونا هستند.

💻منبع:
Flu Vaccine Increases Coronavirus Risk 36% Says Military Study
https://www.disabledveterans.org/2020/03/11/flu-vaccine-increases-coronavirus-risk/

#تحریم_واکسن_آنفولانزا


درست مطلب رو بخونید تو پرانتز نوشته ویروس،عاملی که باعث زکام میشه

اگه منظورتون هر ویروسیه پس شما اصلا از کرونا نمیترسید وراحت تو جامعه رفت و امد میکنین چون اونم یه نوع ویروسه

وقتی میخاستم عضو شم هر اسمی میزدم قبول نمیکرد دخترمم شدیدا مریض بود و بدنش عفونت کرده بود منم  حرصم گرفت این اسمو گذاشتم منتظر بودم دوباره قبول نکنه که از شانسم قبول کرد. گفتم بنویسم همه در جریان باشن
خب اینا درست ولی در شرایط عادی الان شرایط استثنائی هست به علاوه ویروس آنفولانزا تا جاییکه من میدو ...

شرایط غیر عادی کرونا چه ربطی به انفولانزا داره؟اصلا مگه ویروس کرونا با انفولانزا یکیه که ما باید یه همچین حجمی از واکسن رو وارد بدنمون کنیم؟

خیالتون راحت امسال واکسنی به آدم های عادی نمیرسه تو ایران ناز کردن نداره

بهتر اگر نرسه چون این جنایت علیه بشر هست ،البته اگر این فیلمی برای فروش بیشتر نباشه که توسط مافیای واردات واکسن ایجاد شده باشه

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730