2410
2713
من خاک تو سر که اصلا نفهمیدم !

قم هستم.....دیروز روز آخرش بود و من ساعت 8 شب فهمیدم!

خدا رو شکر که به شما اطلاع رسانی شد!...ما که جا موندیم!
***الهی و ربی....من لی غیرک***فروش تخته شاسی برای عکس ارزانتر از آتلیه با ارسال رایگان http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=561837&PageNumber=1

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456
فروزنده جون موفق نشدم باهاتون تماس بگیرم امروز
من عاشق تمام اون فلش کارتای شما شدم abc ها و باقی !
اون وایپ اند کلین اون مدل که روش کمتر شکل و رنگ داره و اون baby ها رو هنوز ازشون دارین؟
جسارتا این فلش کارتا چقدر تخفیف دارن عزیز ؟
2714
فقط دو روز دیگر از نمایشگاه باقی است... تا ساعت 9 شب روز جمعه.... البته عملا از 20:30 به تدریج غرفه ها میبندند...

یکی از کارهای جالبی که در نمایشگاه انجام شده اینه که روبروی درب ورودی سمت چپ، در کنار غرفه من و مامان غرفه ایی است که نمونه ایی از محصولات تمام غرفه ها را به معرض نمایش گذاشته و شما را به غرفه عرضه کننده آن محصول هدایت میکند.

اگر عجله نداشته باشید و فقط برای خوش گذشتن به بچه به نمایشگاه بیایید، به بچه خیلی خوش میگذره، در ساعت های مختلفی برنامه های متعددی برای بچه ها اجرا میشه و تعدد این برنامه ها از ساعت 5 عصر بیشتره... من خودم کسانی را دیدم که هر روز و ساعتها با بچه در نمایشگاه بودند.
برای خرید صبح ها بهتره چون خلوت تره.
سلام
اوه ... من نبودم اینجا چه خبر بوده...

اجازه بدین من همه جواب ها رو میدم و همه ابهامات رو برطرف میکنم... چون داره سوء تفاهمات لفظی پیش میاد ...

اول جواب خانم سمیه :

نزدیک به سه سال است که از شروع فعالیت عمادشاپ میگذره... توی این مدت هیچ وقت راضی نشدیم که به خاطر سود بیشتر هر جنس ارزون و بی کیفیتی رو صرفا به خاطر اینکه فروشگاه اینترنتی هستیم و دست مشتری به ما نمیرسه ، بفروشیم. برعکس همیشه بهترین جنس دی وی دی ، بهترین کیفیت صدا و تصویر و پشتیبانی کامل رو داشتیم. حتی الان با نوسان قیمت دلار و تحریم های ریز و درشت، تهیه دی وی دی های درجه یک با مارک ورباتیم بسیار سخت شده و هر روز داریم دی وی دی ها رو با قیمت متفاوت تهیه میکنیم. با این حال حتی به این موضوع فکر هم نکردم که از دی وی دی های ارزون و بی کیفیت موجود تو بازار استفاده کنم. همیشه میگم اگه گرون تر بخرند بهتره تا اینکه آشغال بخرند و بندازند دور و لعنتش به ما برسه. این فلسفه ای که توی خرید خودم هم بهش اعتقاد دارم.


نکته دوم در مورد تهیه نسخه ها از روی نسخه اوریجینال است. اگر دقت کرده باشین من و مامان هیچ وقت مثل نقل و نبات و فله ای محصول جدید نمیده بیرون. چون
1- هر سه ماه یک سری دی وی دی اوریجینال که خودم از سایت آمازون خریداری میکنم و به آدرس داییم در ویریجینیای امریکا میره و با مسافر به دستم میرسه.
2- این دی وی دی ها انواع قفل و کد منطقه ای دارند که به راحتی تو دی وی دی همه کار نمیکنه و باید طوری تغییر پیدا کنه که برای همه قابل استفاده باشه.
3- آماده سازی پکیج درست عین محصول اصلی که شکیل و زیبا باشد.

این مراحل بسیار زمانبر هستند و به راحتی امکانپذیر نمیشوند. اما به محض اعلام روی سایت به عنوان محصول جدید به فاصله کمتر از 24 ساعت روی سایت های دیگر نسخه دانلودی و بی کیفیت از لحاظ صدا و تصویر عرضه میشه. البته ممکنه خیلی ها بخرند و معتقد باشند که کیفیتش هم خوبه ولی چون کیفت نسخه های اصلی رو ندیدن خوب طبیعتا همون کیفیت برایشان مطلوب هست چون بهترش رو ندیدند.

بحث منوی اوریجینال خیلی مهمه چون امکان انتخاب زبان ، زیرنویس، Bonus های مختلف که میتونند کارتون یا بازی یا کارت تصویری باشند، رو به استفاده کننده میدهند که این امکانات در محصولات دانلودی نیست.

اما بحث اوریجینال هم که آقای افتخار در پست های قبل مطرح کردند، ما همیشه از همون اول که اولین نسخه های چاپدار رو در فروشگاه من ومامان و عمادشاپ عرضه کردیم ، گفتیم و میگوییم که همه نسخه های موجود در بازار ایران کپی هستند. و همیشه تفاوت قیمت های نسخه های اوریجینال و کپی رو برای درک بهتر این موضوع به مشتری هامون اطلاع میدیم. حتی اونهایی که به خاطر خرید اوریجینال به ما مراجعه میکنند و از نسخه های چاپدار به اوریجینال اسم میبرند ، نیز صحبت هایشان راتصحیح میکنیم . و هیچ وقت دروغ نگفتیم که مشکلی پیش نیاید.

اما...
از روز شروع نمایشگاه محصول اوریجینال Your Baby Can Read به محصولات فروشگاه من ومامان اضافه شده . این پکیج که شامل دی وی دی ، فلش کارت، کتاب و دفترچه راهنمای فارسی و پشتیبانی وبا قیمت 320 هزار تومان از تاریخ 23 آبان با تخفیف 10 هزارتومانی ویژه نمایشگاه یعنی 310 هزار تومان در غرفه و فروشگاه من و مامان عرضه شده است.
در آینده نزدیک نیز محصولات دیگری بصورت اوریجینال و البته قیمت های اصلی در اختیار شما قرار میگیرد...

بقیه محصولات مثل اسباب بازی ، فلش کارت ها و کتاب های Interactive بصورت اوریجینال نیز مانند قبل در فروشگاه موجود هست و سعی میکنم تنوع اونها رو نیز بیشتر کنم.

باز هم میگم قیمت های من ومامان حتی بدون چاپ نیز از بقیه گران تر است، چون من هرگز هرگز هرگز جنس ارزان و بی کیفیت در من و مامان عرضه نکردم و نخواهم کرد.
دوستانی که فقط قیمت برایشان در الویت است امیدوارم با خرید از بقیه فروشگاه ها به آنچه مد نظرشان هست برسند. از همه شما عزیزان خواهش میکنم به این بحث پایان دهید....
چراکه ادامه آن، نه باعث موفقیت بقیه فروشگاه ها میشود و نه باعث از بین رفتن اعتبار من و مامان میشود.

ما در نمایشگاه ها و مراجعه های حضوری در محل دفتر سایت من ومامان پذیرای شما هستیم و از نزدیک به همه سوالات شما پاسخ میدهیم...

ممنون از توجه شما
فروزنده عماد

فردا از حدود ساعت 14 به بعد جشن بزرگی با حضور آقاجون سلیمون در محل همایش سالن نمایشگاه برگزار میشود. اگر میخواهید بچه ها رو با خودتون بیارید بعد از ساعت 14 تشریف بیاورید تا به جشن هم برسین چون برای بچه ها جذاب خواهد بود.
فروزنده جون من کاری ندارم که این خانم سمیه با چه پیش زمینه برخوردی با شما صحبتشون رو مطرح کرده و قصد و غرض داشته یا خیر ولی اگر اینطور بوده طرز تبلیغ و برخورد خود آقای افتخار به ایشون فرصت و مجال مطرح شدن این انتقاد رو داده و بنظر من این صحبت آقای افتخار در مورد orignial بودن دیویدی ها در نظر نگرفتن قوه تشخیص و فهم مخاطب بود :
"محصولات عمادشاپ = من و مامان واقعا اوریجینال هستند، میتوانید از نزدیک کیفیت صدا، تصویر، ظاهر دی وی دی ها و قاب آنها و سایر موارد را از نزدیک روی ال سی دی نصب شده در محل نمایشگاه ببینید. علاوه بر اینکه دی وی دی ها اوریجینال و چاپدار واقعی هستند. سایر محصولات مثل کتاب های اینتراکتیو و فلش کارت های آموزش ساعت و الفبا و کلمات و ... و اسباب بازی ها همگی اوریجینال و وارداتی هستند و کلمه کپی شده!!!! نمیدانم...... "

آقای افتخار به بنده و بقیه مربوط نیست که رقبای کاری شما چه کسانی هستند و برخورد حرفه ای دارند با شما یا رقابت ناسالم یا وظیفه شما هم نیست که از فریب خوردن من نوعی جلوگیری کنید! بنده خودم شعور دارم و کیفیت کار خوب رو میتونم بفهمم و تشخیص بدم
به فرض که بعضی مامانا یا باباهای این سایت به کار کیفیت خوب و منودار و چاپخورده بگن اوریجینال ولی شما که کار تون این هست قطعا موقع ارائه توضیحاتشون میدونستین "اوریجینال" دقیقا یعنی چی!
و بعد هم در جواب اون خانم هیچ حرفی نزدین و من به شخصه اینو یک رفتار کاری خوب نمیدونم
برای بار 100 میگم که من از خرید از خانم عماد, کیفیت کار و برخوردشون و همه چیز بسیار راضی هستم ولی صحبت شما درست نبود و توضیح درست رو باید در جواب اون خانم میدادید ,ولی از این طرز برخوردای بیزینسی گول مالانه! که تا طرف مجبور نشه حرف درست رو نمیزنه که چی به چیه! از طرف هرکس باشه بسیار بدم میاد
با احترام
صبح به خیر

چون زیاد فرصت ندارم سریع و مختصر جواب میدم.:

مامانه نی نی عزیز ممنون از محبتتون.
تو مطلب بالا توضیح دادم و اینکه وقتی کلمه چاپدار اوریجینال گفته میشه معنی آن مشخص است چون خیلی فروشگاه ها بصورت فله ای آرم فروشگاه رو روی محصولاتشون چاپ میکنند و باز هم عنوان وبقیه مشخصات رو دستی مینویسند و میگویند" چاپدار " در حالی که کلا با چاپدار اوریجینال متفاوت است. منظور ما از چاپدار اوریجینال "همه چیز دقیقا مثل دی وی دی های اوریجینال حتی چاپ روی دی وی دی ها " است. و منظور چیز دیگری نیست.

خیلی از فروشگاه ها حتی به دروغ از کلمه "ضد خش" استفاه میکنند. چراکه به طور قطع میگم توی ایران ضد خش واقعی وجود ندارد و دی وی دی های ضد خش واقعی همه خارجی هستند و قیمت های بالایی دارند که برای پکیج کامل مثلا بی بی انیشتین قیمت تمام شده محصول حتی از قیمت فروشگاه های معمولی بیشتر میشود.
دروغ به این بزرگی رو هیچ کس متوجه نمیشود و هیچ بحثی هم روی آن صورت نمیگیرد!!!!!!

خانم سمیه:

اگر برای شعور مخاطب ارزش قائل نبودیم، الان توی نمایشگاه نبودیم. معنی چاپدار اوریجینال توضیح داده شده...

اگر حتی محصولات بدون چاپ ما هم امتیازی نسبت به محصولات بقیه فروشگاه ها نداشت تا این حد طرفدار نداشت.این اصرار شماست که این مسئله را هی تکرار کنید و از آن نتیجه دلخواه بگیرید. محصولات بدون چاپ ما که دو سال پیش مشتری ها خریدند هنوز به خوبی کار میکند و مشتری های ما بسیار راضی هستند. میتونید توی همین نی نی سایت یه تاپیک بزنید و بپرسید. " البته اگه یک گروه خاص اجازه بدهند تاپیک پا بر جا بمونه وبا گزارش پست های نا ناسب مکرر حذفش نکنند.!!! این معنی امتیاز محصولات ما نسبت به بقیه است.

"باز هم قضاوت را میگذاریم به عهده مشتری ها که هم توضیحات مارا در سایت، هم تلفنی، هم مراجعه حضوری و هم در نمایشگاه ها از نزدیک میشنوند و محصولات را میبینند"

ممنون
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2719
2712
2687
2717