2737
2734
عنوان

روزای قمر در عقرب کی هست؟

82 بازدید | 7 پست

دوستان من یه جدول از گوگل دانلود کردم روزای قمر در عقرب رو نوشته اما الان نمی فهمم چی بی چی هست. شما می دونید الان قمر در عقربه یا نه و تا کی قمر در عقرب هست یا نه؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

چه ویژگی دارن این روزا؟

تنها چیزی ک ازش میدونم

اینه که تو آن شبا اقدام ب بارداری نباید کرد

اگه برا ازدواج و خوشبختیم صلوات فرستادید یا دعایی خوندید بگید منم براتون به نیت خودتون بخونم♥️😘😘
2728

🌎 قمر در عقرب چیست؟ 🌎


قمر در طول یک ماه،  یک بار ، با #برج_عقرب ملاقات میکند. زمانی که #ماه وارد برج عقرب می شود، ارتعاش و فرکانس هایی از این ملاقات به کره #زمین می رسد که مثبت تلقی نمی شود.  مثل این است که در معرض سیگنال های منفی  یا پارازیت قرار گرفته اید.


#فنگ_شویی_برتر

بنابر این  تصویر درستی از آنچه اتفاق میافتد در دست نخواهید داشت. به همین خاطر است که همواره در #قمر_در_عقرب توصیه می شود در انجام کارهای  مهم دقت بیشتری داشته باشید و اگر  مقدور است به تعویق بیندازید تا احتمال بروز خطا کمتر شود. از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید و جانب احتیاط را رعایت بفرمایید. صدقه بدهید و خیرات کنید.  


#فنگ_شویی_برتر


در قمر در عقرب نظم کارها به هم می ریزد  و عیب کار به خوبی دیده نمی شود زیرا عمق عقرب زیاد است . کمی صبوری کنید تا قمر وارد برج قوس شود.


🌹نکته: به دلیل اختلاف زمانی بین سیستم #تروپیکال و #سایدریال  که در کشورهای مختلف هم کمی متفاوت است، اعلام تاریخ قمر در عقرب در سیستم های مختلف متفاوت است برای همین است که شما در سایت های مختلف با تاریخ های متفاوت روبه رو می شوید توصیه می شود  محدوده قمر در عقرب را مد نطر بگیرید و دو روز قبل یا بعد از اعلام تاریخ های قمر در عقرب در هر سیستمی که اعلام می شود جانب احتیاط را رعایت بفرمایید.


از طریق لینک زیر  از تاریخ قمر در عقرب🌹 شهریور  ماه🌹 مطلع شوید. در ارشیو وب سایت فنگ شویی برتر تاریخ های قمر در عقرب اعلام شده است و  اطلاعات لازم موجود است.


❤❤ لطفا اطلاع رسانی کنید و برای  دوستان خوبتان این پست را به اشتراک بگذارید.  


خبر از ما اطلاع رسانی و انتشار با شما🌹🌹


https://b2n.ir/841154


آدرس سایت فنگ شویی برتر

 




#فنگ_شویی_برتر

#اعظم_ابراهیمی

#فنگشویی

#نجوم  #نجوم_اسلامی

#ستاره_شناسی



🌎@azamebrahimi24🌎

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
چه ویژگی دارن این روزا؟

ویژگی نداره. می گن توی این روزها یک کارهایی رو انجام ندید. جابه جایی. و بچه دار شدن😈و خرید بزرگ و اینجور کارها بعضی ها اعتقاد دارن. توی نت سرچ کنید توضیح نجومیش میاد. 

🍀🍀🍀اب هست خاک هست جوانه باید زد. 
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز