2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

🍂
سی و چند سالگی یک زن را هرکسی نمیفهمد. سی و چند سالگی یک زن یعنی جمع دلفریبی و شیطنت ضرب در وقار و متانت. زن سی و چند ساله را توی یک مهمانی با لباس شب مشکی و موهایی که از پشت سر جمع کرده باید دید، لباس بلندی که گاه روی زمین کشیده میشود، خرامیدنش و گام های شمرده شمرده اش را. زن سی و چند ساله تازه اول پختگی ست، سرشار از هوشی زنانه و زیبایی دوچندان. شبیه نسیم خنکی که عصر یک روز تابستانی روی پوست عرق کرده صورت میوزد، شبیه صدای دل انگیز خوردن باران روی برگها، شبیه هرچه که تو را وارد یک خلسه شورانگیز میکند. زن سی و چند ساله مخدری ست که زندگی را سر حال می آورد. زن سی و چندساله یک نقاشی بی نقص است از مجموعه هر آنچه میشود در یک قاب جمع کرد.



💟 

2728

اینقد حجب و حیا نداشتم ،مهربونی و دلسوزی رو میذاشتم کنار

 دیدی عمو دنیا سرم چی آورد. دیگه مهم نیس که کی  چیچی آورد.چرخ فلک توپمو پاره کرده. اون روزا دیگه مگه برمیگرده.دنیا برام جور دیگه رقم خورد.سنگای هفت سنگ همه تو سرم خورد                             

سریعتر بچه میاوردم. البته شوهرم هنوز بچست😕

زن نوین ،دختر نجیبی است که عشقش به یک ازدواج موفق ختم شود، همسری نیست که در خفا از خیانت‌های شوهرش رنج بکشد_ پیردختری نیست که در حسرت عشق نافرجام جوانیش بسوزد، او قربانی شرایط رقت‌بار طبیعت سرکوب شده‌اش نیست.زن نوین قهرمانی است که مستقلانه از زندگی طلب می‌کند، که اعتماد به‌نفس دارد، که علیه بردگی جهانی زنان در مقابل دولت و خانه و جامعه می‌ایستد، که به عنوان نماینده هم‌جنسانش برای حقوقش می‌جنگد.          📕 آزادى_زنان✍ #الکساندرا_کولنتای

حسرت خاصی ندارم ولی برگردم به گذشته حتما جدی تر به ورزش می پرداختم

گفت دانایی که گرگی خیره سر/هست پنهان در نهاد هربشر/ هر که گرگش را دراندازد به خاک/رفته رفته می شود انسان پاک/هرکه با گرگش مدارا می کند/خلق و خوی گرگ پیدا می کند/هر که از گرگش خورد دائم شکست/گرچه انسان می نماید، گرگ هست

شکر خدا هنه چیزو سر موقعش انجام دادم .۳۵ سال و نه ماهمه

توصیم به جوونترا  اینه که از ۲۰ سالگی تا ۳۰ سالگی دوران طلایی ساختن آیندس به هر آب و آتیشی که میشه بزنید . از ۳۰ به بعد دوران رسیدن به ثبات و از ۳۵ دوران لدت بردن هست . تلاش و تلاش همین .

😐😐😐😐😐دااااارررررن تا دسته تو ماست😐😐😐😐😐😐

😑کشیدیم بیرون راحت باشید

اگه برا ازدواج و خوشبختیم صلوات فرستادید یا دعایی خوندید بگید منم براتون به نیت خودتون بخونم♥️😘😘
اینقد حجب و حیا نداشتم ،مهربونی و دلسوزی رو میذاشتم کنار


پلیکان نباشیم !

می گویند پلیکانی در زمستان سرد و برفی برای جوجه هایش غذا گیر نمی آورد . ناچار با منقارش از گوشت تنش می کَند و توی دهان جوجه هایش می گذاشت. آنقدر این کار را کرد تا ضعیف شد و مُرد . یکی از جوجه ها گفت : آخیش ! راحت شدیم از بس غذای تکراری خوردیم !

وقتی فداکاری می کنیم ، انتظار داریم در مقابلش ناسپاسی نبینیم اما بیشتر اوقات می بینیم . مرز میان ناسپاسی و خودخواهی باریک است . هر دو جزو صفت های بد به شمار می روند اما هر آدمی حق دارد زندگی کند . حق دارد خودخواه باشد...

عموماً آدم های خیلی فداکار در تنهایی شان گله می کنند از ناسپاسی اما ترجیح می دهند فداکار شناخته شوند تا آدمی که به فکر خودش است !

گاهی به فکر خودتان باشید. از زندگی تان لذت ببرید. اینطور در گذر زمان کمتر پشیمان می شوید. یادتان باشد کسی برای فداکاری به آدم مدال نمی دهد !

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز