2410
2553
عنوان

شوهرم دلمو شکست

58291 بازدید | 562 پست

بهش زنگ زدم با زبون خوش حرف زدم گفت سرم دردمیکنه چون تو همش بهم زنگ میزنی بخدا درطول روز کلا دوبارزنگ زدم کلیم داد زد و بهم بی احترامی کرد و قطع کرد اصلانزاشت حرف بزنم که بفهمه براچی زنگ زدم بعدکه قطع کرد دوباره خودش زنگ زد کلی حرف بارم کرد من فقط گریه میکردم شما جای من بودید چه برخوردی میکردید؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720

دلت شکسته درست ولی ببین دردش چیه

https://rastmard.com/?mref=eln   دوستان این یه سایت باحال و معتبر که درباره ی معنویت و انرژی درمانی صحبت میکنه  برای دوستانی که در این زمینه سوال دارن یا بیشتر میخان بدونن🌟🍓
2714

اه 

چ بی فرهنگ

دیگ زنگ نزن بهش

 ✿●✿ازت مچـکرم دیوونه ی من از اینکه چشم به این دنیا گشودی✿●✿از اینکه پا تو زندگیم گذاشتی از اینکه پا به پام همیشہ بودی✿●✿ازت ممنونم ای تنهای عاشق که یادم دادی دستاتو بگیرم✿●✿اجازه دادی با تو همنشین شم تو جون دادی به این احساس پیرم               کسی جز تو تو قلبم جا نمیشه تو پای عشقو به قلبم کشیدی تونستی با بد و خوبم بسازی تو طعم سختیو با من چشیدی تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم از این ناراحتم کم با تو بودم باید زودتر تو رو پیدا می کردم از این ناراحتم کم با تو بودم شبای بی تو من بی خواب میشم کسی هم اسم تو هر جا که باشه مث پروانه ها بی تاب میشم ازت مچــکرم دیوونه ی من ازت مچــکرم دیوونه ی من❤

خدایی چخبره روزی 2 بار میزنگی!

خو هر شب میبینیش دیگه

ازین زنهای وابسته هستی؟

حجاب از نظر ائمه علیهم السلام:  *رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از حضرت جبرئیل سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟ جبرئیل فرمود: بله. زمانی است که زن بی‌حجابی و بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود با دیدنش هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت، او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند!     *رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم : یک گروهی که وارد جهنم می‌شوند، زنان بدحجاب هستند. (کنزالعمال، ج ۱۶، ص ۳۸۳)     *امام صادق علیه السلام: برای زن مسلمان، جایز نیست که روسری (مقنعه) و پیراهنی بر تن کند که بدنش را نپوشاند. (وسایل الشیعه، جلد ۳۰، ص ۵۱۸۱)    *رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم : هر زنی که به خداوند سبحان و روز قیامت ایمان دارد، زینتش را برای غیر شوهرش آشکار نمی‌کند و همچنین موی سر و مچ [پای] خود را نمایان نمی‌سازد و هر زنی که این کارها را برای غیر شوهرش انجام دهد، دین خود را فاسد کرده و خداوند را نسبت به خود خشمگین کرده است… (مستدرک حاکم، ج ۲، ص ۵۴۹)
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز