2737
2734

برای کارم مجبورم آیپد بخرم که الان تو ایران قیمتها وحشتناکه. بخاطر کرونا فعلا که نمیشه از دبی خرید. ترکیه هم گویا تفاوت خاصی با ایران نداره. اگه تجربه ای دارید ممنون میشم راهنمایی کنید. امروز پرسیدم تور ترکیه 6 تومن. میخوام حتی اگه قیمتش شبیه ایرانم بشه یه مسافرتم در کنارش رفته باشم. ترکیه ندیده از دنیا نرم😂 بهتره تا همه پولم بره تو گلوی گمرک

به مردم کشور خودتذبدی بهتره یا خارج

نمیترشی تو کرونا بری سفر؟

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه خودت بیاری با پاسپورت میتونی رجیستر کنی و گرنه هزینه رجیستر چهارتومنه حدودا برای آیفون

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲
2731
6 تومن مگه میشه؟

بله زنگ زدم چندتا آژانس هواپیمایی. چندروزه که هواپیمایی ماهان و چندتای دیگه هم پروازشون اضافه شده و باعث شده قیمت کمتر بشه وگرنه قبلا فقط هواپیمایی قطر بود که کمترین قیمتش 13 تومن یکطرفه بود. الان شده نزدیک 5. با تور و برای اواسط مهر قیمت گرفتم گفت 6 تومن پول هتل و بلیط. من چون فقط واسه خرید میخوام برم برام هتلش مهم نیست. گفت هتل پرواز گویا. 

اگه خودت بیاری با پاسپورت میتونی رجیستر کنی و گرنه هزینه رجیستر چهارتومنه حدودا برای آیفون

مرسی عزیزم ولی آیپد میخوام بگیرم که سرچ کردم نوشته بود:

خیر، در حال حاضر تمامی تبلت ها شامل طرح رجیستری نیستند و نیاز به پرداخت عوارض گمرک و ثبت در همتا ندارند. اولین سیم کارتی که در این دستگاه ها قرار میگیرد سامانه به صورت خودکار آن را شناسایی میکند و به نام آن شخص و سیم کارت ثبت میشود. توجه داشته باشید این فرایند در تمامی دستگاه ها به صورت خودکار با نصب اولین سیمکارت و تماس صورت میگیرد درصورتی که بعد از اولین ارتباط قصد استفاده سیم کارت دیگری که به نام شخص دیگری است، را دارید میبایست با شماره گیری کد دستوری #7777* انتقال مالکیت دهید.

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز