2726

سلام

زانو درد درد خیلی شدیده داره میشکم خیلی شدیده

۵ ماهه سز کردم

عصر رفتم بیرون خیلی پیاده روی داشتم

تو خونه هم ورزش میکنم

توروخدا

زانو هام داره منفجر میشه در حد انفجاره چ کنم نمیدونم چمه

میشه واسه سلامتی مامانو بابام ی صلوات بفرستین❤

روغن زیتون بزن ماساژش بده بعد با شال ببند 


زنی را میشناسم من،که در یک گوشه ی خانه،میان شستن و پختن،درون اشپزخانه،سرود عشق میخواند…نگاهش ساده و تنهاست،صدایش خسته و محزون،امیدش در ته فرداست………زنی هم زیر لب گوید گریزانم از این خانه،ولی از خود چنین پرسد:چه کس موهای طفلم را پس از من میزند شانه؟……زنی با تار تنهایی لباس تور میبافد،زنی در کنج تاریکی نماز نور میخواند………زنی را میشناسم من که میمیرد ز یک تحقیر ،ولی آواز میخواند که این است بازی تقدیر……زنی با فقر می سازد،زنی با اشک میخوابد،زنی با حسرت و حیرت گناهش را نمیداند…زنی واریس پایش را زنی درد نهانش را، ز مردم میکند مخفی ،که یکباره نگویندش چه بدبختی،چه بدبختی……زنی را میشناسم من که شعرش بوی غم دارد،ولی میخندد و گوید که دنیا پیچ و خم دارد…                                تقدیم به بانوان سرزمینم که هرکدام در پس لبخندشان،غمی پنهان دارند…به امید روزی که تمام زنان و دختران این مرز و بوم شاد و آزاد باشند😔

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

با روغن سیاه دانه چرب کن و گرم نگهدار 

من طب رو فقط طب سنتی و اسلامی میدونم و باهاش درمان میکنم، در غالب موارد طب مدرن رو قبول ندارم... پس لطفا سر طب مدرن با من بحث نکنید.. چون من چیزهایی از طب مدرن میدونم که شما زحمت تحقیق بخودتون ندادین و نمیدونین، در مورد طب سنتی هم باهام بحث نکنید... چون تجربه خوبی از بحث کردن در مورد طب سنتی با بعضی از نی نی سایتیا ندارم. 
2728

همینی که ترمووووو گفت. چیه خب نظرم همینه ولی خوابم میاد😴😴😁

            🌻🐞همیشه یادمان باشد: 🐞🌻          نگفته ها را میتوان گفت...ولی گفته ها رانمیتوان پس گرفت!...چه سنگ رابه کوزه بزنی چه کوزه رابه سنگ ... شکست باکوزه است...!دل ها خیلی زود از حرفها می شکنند! و شک نکن دل شکسته جایگاه خداست.(به گفته خدا)... وای به حال کسی که فقط خدا منتقم قلب شکسته آدم ها از او باشد...                                                                 🍀🌹 💕 مهر بورزیم. زندگی کوتاه است💕🌹🍀

دردی که من کشیدم توی شکستگی پام هیشکی نکشید هنوزم زانو و ساقم درد داره ، روغن سیاهدونه بخر از عطاری روغن مالی کن حسابی بعد با پارچه ببند ، پای مرغ رو پوستشو بگیر تمیز و خوشگل با پیاز و سیر ببپز ، اون ماده ژلاتین طوریشو بریز توی ظرف توی خورشتاتون کمی بریز ، قلم هم بجوشون عالیه ، انشالله خوب میشه ، البنه بعضی دردا روان تنین یعنی ریشه اش استرس هاس اگر مضطربید حتما ارامشتونو بدست بیارید یوگا و پیاده روی اهسته عالیه

نوشیدن آب پرتقال

این نوشیدنی سرشار از ویتامین سی می باشد. محققان متوجه شدند خوردگی استخوان با دریافت این ویتامین کمتر بروز خواهد داد. از منابع مهم برای دریافت ویتامین سی می توانیم از مرکبات، فلفل سبز، توت فرنگی، انبه و کیوی استفاده کنیم. نوشیدن آب پرتقال بهتر از مصرف این میوه است و ویتامین سی بیشتری دربردارد.

غذاهای غنی از ویتامین Dو کلسیم

با مصرف روزانه این فراورده های لبنی محصولات خوراکی حاوی کلسیم ویتامین دی مانند دوغ، پنیر، ماست می توانید درد زانو را به صورت قابل توجهی کم کنید.

بیشتر بخوانید: علل و درمان زانو درد هنگام شب

 

سویا

سعی کنید در میان مواد غذایی مصرفی تان سویا را جایگزین کنید. این ماده خوراکی حاوی ماده ای به نام ایزوفلاون می باشد که خواص ضدالتهابی زیادی دربردارد.

 https://cdn-yjc-ir.cdn.ampproject.org/ii/w820/s/cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/9/9/7146212_227.gif 820w" title="زانو درد خود را با این  7  خوراکی ریشه کن کنید" style=" vertical-align: middle; width: 0px;">

آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاهی حاوی مواد مغذی است که برای رفع تورم بسیارمفید است و درد زانو را از بین میبرد خاصیت درمانی این گیاه در کاهش التهاب زانو نهفته است. برخی افراد بوته آلوئه ورا در منزل پرورش میدهند. آلوئه ورا طعمی تلخ داشته ولی مزایای درمانی زیادی در بردارد.

اسفناج و پیاز

این سبزی پرخاصیت حاوی آنتی اکسیدان می باشد که در کم کردن درد زانو تاثیر خواهد گذاشت. این آنتی اکسیدان ها از بروزعوارض بینایی پیشگیری می کنند.

 ادویه های مفید

زردچوبه حاوی ماده زرد رنگی است که در کاهش التهاب زانو بسیار مفید است و می تواند تورم مفاصل را از بین ببرد..

زنجبیل

زنجبیل برای کاهش دل درد بسیار موثر است. محققین معتقدند این ادویه پرخاصیت برای کاهش التهاب و درد مفاصل در زمان هنگام حرکت کمک زیادی خواهد کرد.

افزایش مصرف میوه و سبزیجات
استفاه از منابع غذایی حاوی کلسیم و آهن
جایگزین کردن ماهی به جای گوشت قرمز
پرهیز از رژیم غذایی پرکربوهیدرات و التهاب آور

منبع: افکار نیوز

انتهای پیام/

هنرمند ،روانشناس،نویسندهو...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عکس مانتو

sdfgvjjf456 | 18 ثانیه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز