2726

دو تاشون تازه عروس هستن 

عروس بزرگمون ۲۵ سالشه _ دانشجو پزشکی یکی از دانشگاه های عالیه_چهره معمولی داره_قد ۱۶۵ و خوش اندام_وضع مالیشونم معمولی_خیلی با خدا و نماز خونه و حجابش رعایت میکنه (شیک و باحجاب) 


عروس کوچیکموم ۲۱ سالشه _مدل عروس و لباس میشه و درآمد عالی داره _خیلیییی خوشگله و چشم رنگی و اصلا ته زیبایی_قد ۱۷۰ و خوش اندام _وضع مالی عاالی_کلا بی حجابه و تیپ به روز میزنه 


اخلاق دوتاشونم عالیه بسیارررر خانم و اجتماعی 


تعداد رای : 222
نظرسنجی
عروس بزرگ
150
67%
عروس کوچیک
72
32%
شک نکن!درست در لحظه ی آخر ، در اوج توکل و در نهایت تاریکی نوری نمایان می شود ، معجزه ای رخ می دهدخدا از راه می رسد . . .  


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

جفتشون خوبن

نمیشه گفت کدوم بهتره

انشاالله خوشبخت بشن

عزیزای دلم لطف میکنین برای سلامتی گل پسرم یه صلوات بفرستین؟اگه فرستادین بگین منم برای حاجت شما صلوات بفرستم مهربونا🤩😍😘

هیچکدوم فقط عروسهای مادرشوهرم😊😊

آدمها را مهم نکنید.همانطور که زیرشان را خط میکشیدبه آنها نشان دهید که بلدید دورشان را هم خط بکشید.آدم ها که مهم شوند دیگر به چشمشان ریز میرسیدبه آنها یادآوری کنید که این خودِ شما بودید که آنها را واردِ عرصه کرده اید تا خودکارهای قرمزتان جوهر دارندشروع کنید خیلی ها را باید پر رنگ تر خط بزنید.(دوست عزیز من ممکنه نظرم باهات فرق کنه ولی دشمنت نیستم. بهم احترام بزاریم در کنار تفاوت عقاید. بهم عشق بدیم دنیا قشنگ تر میشه😘😘😘😘) 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز