2726
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، بانوانی که با آغاز بارش برف و فصل اسکی به برخی از پیست های اسکی حاشیه تهران مراجعه کرده اند ، با ممنوعیت ورود از سوی ماموران انتظامات مستقر در این مکان ها روبرو شده اند. مامور انتظامات مستقر در یکی از پیست های اسکی شمال تهران در این زمینه مدعی شد: پلیس اماکن جمهوری اسلامی با ارسال دستور العملی به پیستهای اسکی اعلام نموده که ورود خانمها بدون سرپرست قانونی یا شوهر به پیستهای اسکی ممنوع است. وی افزود: بنا بر این دستورالعمل ورود دختران زیر 18 سال نیز بدون پدر و مادر ممنوع می باشد و دختران بالای 18 سال تنها با سرپرست قانونی و زنان ازدواج کرده تنها به همراه شوهرشان مجاز به ورود به پیست اسکی هستند.
زندگی زیباست ای زیبا پسند ....

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
روح طالبان شاد شد ههههههههههههههههه
به نام خداوند مهربان که عشق و علاقه او در بدن من جاریست خداوند کائنات که بهترین ها را برای من می خواهد. من سرشاز از عشق و محبتم. هر آنچه که مرا ناراحت و خشمگین کرده چه در گذشته و چه در حال آزادانه رها می کنم و می بخشم . من فرزند تابناک خدایم. من 58 کیلو هستم هستم هستم!!! من سالم و خوشبخت هستم هستم هستم !!! LilySlim Weight charts
خنده دارش اینجاست که اینها طالبان رو به زبان تخطئه می کردند، اما دقیقا دارند به همون راه میرند.

از نظر اینها زنان در هر سن و سال و هر موقعیتی احتیاج به "سرپرست" دارند انگار بچه صغیر هستند.
در حالی که زنان می تونند خودشون سرپرست چند انسان یا یک خانواده یا واحد های کاری باشند.
زندگی زیباست ای زیبا پسند ....
مسخره ست.................
دلم میخواد جیغ بکشم انگار زندگیمون فقط زیر سایه مردها باید سپری بشه. همین کارا رو میکنند مردا گردن کلفت تر میشن.
دنیای از مزه ها و طعم ها جدید در سایت آشپز هنرمند: http://chefartist.ir
مشکل اینه که ممکنه چند تا دوست با هم پاشن برن تفریح.مگه پیست هم جای تفریح کردنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید برن ک..را..ک بکشن،افسرده گوشه خیابون بشینن.اصلا چرا یه روز برفی از خونه بیان بیرون و شاد باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنیای از مزه ها و طعم ها جدید در سایت آشپز هنرمند: http://chefartist.ir
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز