2737
2734

واس ما جداست

بله برون فقط انگشتر و چادر و روسری میارن واس ما

اما عقد همه چی

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂             اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠  اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه.   تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡     یه زندگی از تو طلب کارم.  آیینه ها میگن افسردگی دارم.  روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم.   با این همه رویا از زندگی سیرم     از آدما خستم از همه ترسیدم.    تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟     

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

من نه شب بله برون چیزی کادو گرفتم و نه برای عقد خرید آنچنانی کردم

جز یه پیرهن و شال و کفش ویه حلقه

اما

اما خدارو هزار بار شکر ک همسری خوب دارم

ولی خب یهو دلم گفت کاش منم یه خاطرات اینجوری داشتم

ان شاءالله همه خوشبخت بشن

خدایا لطفا صدای دلمو بشنو و به من و همسرم فرزندی سالم و صالح عطا کن 😔 سپاسگزارم خدایا...من دلم لک زده برای اینکه مادر بشم دلم لک زده برای اینکه دستای نرم کودکم رو لمس کنم دلم لک زده برای اینکه حمومش کنم،بوش کنم دلم میخواد حالا که تو زندگیم انقدر سختی کشیدم این یکی رو دیگه انقد سخت نگذرونمخدایا در اینکه منو به خواسته ام میرسونی شکی ندارم اما حساب قلب گنجشکیِ منو ک داری من همسرمو با انرژی مثبت و قانون جذب بدست آوردم؛مطمئنم که بچمو هم جذب میکنمپس خدایا از همین الآن شکرگزار لطفت هستم و خواهم بود😊خدایا ممنون و سپاسگزارم ک در پس هر سختی برایم شادی آوردی🤗خدایا ممنون و سپاسگزارم که به من زندگی سرشار از آرامش و همسری مهربان و باعاطفه عطا کردی😘خدایا ممنون و سپاسگزارم که همیشه با منی😍😊دوستت دارم خدا🌹🙌🙌😙😚😘😍🙌🙌🌹خدای خوبم ممنون که به من لیاقت مامان شدن دادی😍😍امروز ۳۰ بهمن ۹۹ تست بتای من مثبت شد😍😍امیدوارم تویی که نی نی میخوای همین ماه مثل من سورپرایز بشی 🙏👪 متاسفانه جنینمو بخاطر اختلال در رشد باید سقط کنم،۲۲ اردیبهشت پایان رویای من😢
2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز