2726
عنوان

تولدت مبارک

105 بازدید | 0 پست

عشق من! خداوند را به خاطر روزی که فرشتگان، تو را به آغوش مادرت دادند سپاسگزارم و بودنت را موهبتی می دانم که فراتر از باور و شایستگی من بوده است اما زمانی که عشق، من و تو را انتخاب کرد بی شک می دانست ما شیرین ترین و عاشقانه ترین خاطرات را در کنار هم خواهیم ساخت.

امروز روز توست! و تو دوست داشتنی ترین هدیه زندگی من …. وقتی نیستی چیزی از من کم می شود و من دیگر “من” همیشگی نیستم، دوری ات آتشی به جانم می اندازد که تنها خنکای لبخند شیرینت می تواند آتش هجران را خاموش و سرد کند.

آرام جانم! نمی دانم اگر روزی به اسم تو و برای تولدت نبود، اگر از بهشت خدا دل نمی کندی و به دایره زمینی نمی آمدی و یا اگر ندیده بودمت و وارد زندگی ام نمی شدی با این قلب نیمه خالی و ذهن پرآشوبم چه می کردم.

در این روز باشکوه، روز تولد تو – که عزیزترین من هستی – سرم گرم است به آرزوهای کوچک و بزرگی که از ثانیه آغازین صبح برایت از خداوند خواسته ام …. آرزو می کنم خورشید زندگی همیشه در مشرق سرزمین جانت بتابد و موفقیت همچون سایه ای از تو جدا نشود، لبت تنها به خنده باز شود و چشمانت هرگز خیس اشک نشود جز به شوق و عشقی که قلب من و تو را به هم زنجیر کرده تا ابد و یک روز جاودان و بیکران باقی بماند.

مهربانم! همیشه برایم باش و هر صبح با لبخند زیبا و نگاه آسمانی ات بر زندگی ام جان تازه ای ببخش که تنها تو می توانی به وجودم آرامش ببخشی و با صدایت خستگی های روج و جسمم را پاک کنی.

تولدت هزاران بار مبارک عشقم! امیدوارم روز تولدت بهترین خاطره ها را برایت رقم بزند و طعم شادی این روز تا همیشه در ذهنت باقی بماند. از خداوند می خواهم لحظه های امروز و هر روزت سرشار از عشق و ثروت و شادی و سلامتی باشد.

بهترین ها و خوب ترین ها برای تو که خوب ترین منی

زنیکه از شوهرش طلاق گرفته و باز ازدواج کرده و دوستپسرهم داره  اومده به من میگه شوهر نکنیااا   اشغال تو چیزی گذاشتی بمونه؟    ته دیگشم خوردی که  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست
2687