2733
2739

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

حالا اینارو بخونید😁😁😂😂😂

فروردین
جسور و بی‌باک و به قول معروف کله‌شق و لجباز.
فکر می‌کنید خانه آدمی که همه این خصوصیات را داشته باشد باید با چه نوع لوازمی طراحی شده باشد؟ معلوم است. هر قطعه‌ای که پر از انرژی و رنگ باشد. فقط رنگ‌ها هستند که می‌توانند به متولدان ماه فروردین قدرت دهند و احساس خودبرتربینی آنها را کامل کنند. البته این آدم‌ها در عین سرسختی عاشق سادگی هستند. آنها عاشق لوازمی هستند که هم ساده باشند و هم یک‌جورهایی در خانه‌شان بدرخشند. البته با رنگ و لعابی تند. در خانه متولد فروردین باید حتما یک قطعه – تاکید می‌کنیم یک قطعه- خاص وجود داشته باشد و اگر این لوازم خاص دو تا باشند، حتما یکی‌شان باید کنار گذاشته شود.

با این اوصاف زمان تهیه هدیه برای این گروه خوب حواس‌تان را جمع کنید. آنها خیلی سخت از لوازم‌شان دل می‌کنند پس سعی کنید جنسی را به خانه‌شان ببرید که آنها را از صرافت نگه داشتن باقی اجناس بیندازد. مثل یک تابلوی خاص با رنگ‌های تند و طرح عجیب. این هدیه حتما از سرسختی دوست فروردینی‌تان کم می‌کند!


اردیبهشت
اصلا اهل زرق و برق نیست. ساده است.
برای همین هرقدر بخواهد با لباس‌های گران‌قیمت خودش را آراسته کند یا خانه‌اش را با لوازمی خاص مجلل نشان دهد باز هم موفق نمی‌شود برای اینکه او به‌سادگی عادت کرده است و همه انتخاب‌هایش هم بر پایه همان سادگی است. برای یک متولد ماه اردیبهشت خانه یعنی جایی برای آسودن. خانه برای این آدم‌ها محل امن راحت بودن است نه یک موزه پر از وسایل آنتیک و گران‌قیمت.

برای همین است که در خانه اردیبهشتی‌ها هرقدر هم چشم بگردانید باز هم نمی‌توانید وسیله گران‌قیمتی پیدا کنید. به جای آن وسایل راحتی گوشه و کنار خانه خوب دیده می‌شوند؛ مبل‌های راحتی بزرگ یا کوسن‌های زیاد، فرش‌های نرم و پوشیده و پرده‌هایی سبک و بی‌تکلف. پس اگر وارد خانه‌ای شدید که به جای وسایل آنتیک بیشتر مبل‌های راحتی به چشم آمدند و بالشتک‌های پراکنده اصلا نگران نشوید. چون شما وارد خانه یک اردیبهشتی شده‌اید!


خرداد
معاشرتی هستند و خانه دوست.
عشق‌شان این است که اقوام و دوستان را به خانه‌شان دعوت کنند و مدت‌ها بنشینند و حرف بزنند. شلوغی را دوست دارند و پر از انرژی هستند. اهل مد و به روز بو دنند. وسایل خانه متولدان ماه خرداد ساده است اما به روز و مدرن. آنها دنبال اشیای خاصی نیستند فقط اینکه لوازم خانه‌شان باید در عین سادگی مشخصات خاص خودشان را داشته باشند انگار که لوازم را فقط برای آنها ساخته باشند. خانه متولدان ماه خرداد مانند خودشان شخصیتی دوگانه دارد؛ هم ساده است و هم به روز. برای همین در خرید لوازم منزل برای این آدم‌ها باید کمی دقت بیشتری داشت.

متولدان ماه خرداد عاشق نور و روشنایی هستند و از خانه‌هایی با نور کم و پنجره‌های دلگیر بیزارند. برای همین در خانه یک متولد ماه خرداد حتما چندتایی آباژور هست؛ چراغ‌هایی که هم روشنایی خانه را برای او دوبرابر کرده و هم با سادگی و البته به روز بودن، دکور باسلیقه او را کامل می‌کند. یک خردادماهی آدم باسلیقه‌ای است!


تیر
آدم‌هایی خاص و مرموز.
متولدان ماه تیر بسیار محتاط هستند و این احتیاط را در سراسر زندگی‌شان رعایت می‌کنند. آنها هم در نحوه لباس پوشیدن‌شان محافظه‌کار هستند و هم در چیدمان خانه‌شان. سکوت و آرامش ظاهری آنها در خانه‌های‌شان هم بسیار دیده می‌شود. خانه متولدان ماه تیر معمولا جای تاریک و خاصی است. آنها عاشق مهتاب هستند و نه نور خورشید، برای همین تا جایی که بشود از پرده‌های ضخیم استفاده می‌کنند و پنجره‌هایی با شیشه‌های دودی که کم تر نوری را وارد خانه‌شان کند. آن ها همیشه ترجیح می‌دهند لوازم خانه‌شان رنگ‌هایی سرد داشته باشد.

در خانه متولدان ماه تیر هیچ خبری از رنگ‌ها نیست. همه اشیا و لوازم خانه یک‌دست هستند و یک‌رنگ حتی قاب‌های روی دیوار هم هیچ تفاوتی با هم ندارند بنابراین برای تیرماهی‌ها کار خودتان را سخت نکنید. یک مجموعه قاب عکس دکوری با سردترین رنگ‌ها کارتان را راه می‌اندازد. در این صورت هم شما راضی هستید و هم دوست تیرماهی‌تان!


ادامشو و الان میذارم😁


فعلا...😇👋🏻
2738
متولدین فروردین   تیپ ماه های مختلف😁😁 در عین سادگی و شیک، منظم بودن طرز و رنگ لباس ه ...

فروردینیااااا😀😃😄😜🤩🤩😍😍

 در تاریخ 99/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد 😍😍😍😍😍 میشه برای رسیدن به حاجت و ارزوی قلبیم صلوات بفرستی؟؟؟؟خیلی ممنونم 😍😍😍😍

با افتخار اردیبهشتیم😍😍😍😍😍

هر کی اردیبهشتیه خوشگل و جذابه لایکم کنه😋😃

یه تئوری هم هست که میگه : آدمایی که همیشه سعی میکنن همرو خوشحال کنن، خودشون خوشحالی رو خیلی کم تجربه کردن.💟💫

مرداد

از پرانرژی‌ترین موجودات روی عالم هستند.

برای همین با هر وسیله‌ای که سرشار از حس و انرژی باشد ارتباط خوبی خواهند داشت. متولدان ماه مرداد خانه‌های شلوغی دارند برای اینکه از هر وسیله‌ای انرژی خاصی می‌گیرند و آن را در گوشه‌ای از خانه جای می‌دهند. سمساری بزرگ مردادماهی‌ها یک خصوصیت مهم دارد؛ رنگ. در خانه آنها اشیا هر کدام به رنگی هستند به‌خصوص قرمز آجری و زرد که بیشتر از هر رنگ دیگری در محفل آنها نمود دارد. نارنجی هم از رنگ‌های مورد علاقه مردادماهی‌هاست و در خانه و آشپزخانه‌شان زیاد دیده می‌شود.


متولدان ماه مرداد عاشق معاشرت با دیگران هستند به‌خصوص اینکه اهل فامیل را جمع و اسباب خوردن و آشامیدن آنها را جور کنند. آشپزخانه مهم‌ترین و البته شلوغ‌ترین نقطه خانه آنهاست. این وسط هر وسیله‌ای که به آشپزخانه و مهمانی دادن ربط داشته باشد حال‌شان را خوب می‌کند. مانند طاقچه‌های خاص آشپزخانه یا بارهای مخصوص لیوان‌ها و نوشیدنی‌ها. این وسط رنگش هم مهم است؛ قرمز آجری.


شهریور

شهریورماهی‌ها آدم‌های مرتب و منظمی هستند؛

آن قدر که گاهی اوقات دقت آنها به نظم و ترتیب اشیا در خانه یا محل کار نوعی وسواس تلقی می‌شود و دیگران را کمی آزار می‌دهد. متولدان ماه شهریور آدم‌های پرانرژی هستند و هیچ‌وقت گول زرق و برق را نمی‌خورند. آنها بالطبع آدم‌های خوش‌سلیقه و شیکی هستند و ذائقه خوبی هم دارند. برای همین خانه و زندگی‌شان همیشه مرتب و باسلیقه است. جزئیات برای متولدان ماه شهریور اهمیت زیادی دارد؛ اینکه هر چیزی در خانه درست و بجا باشد و تقارن‌ها حفظ شود.


شاید برای یک متولد ماه شهریور هیچ چیزی مهم‌تر از داشتن یک کمد لباس جادار با طبقه‌های خوب یا یک دراور چوبی نباشد. آنها عاشق هر وسیله‌ای هستند که خرده‌ریزها را سر و سامان دهد برای همین وسایل سبک و دم‌دستی چوبی که کار جمع و جور کردن وسایل را برعهده داشته باشد می‌تواند برای شهریورماهی‌ها یک هدیه مناسب محسوب شود.


فعلا...😇👋🏻
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687