2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میشه منم راهنماییم کنین چجوری تیرگی گردنمو از بین ببرم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

مدرس زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان🌹(برگزاری کلاس های انلاین زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان با کمترین هزینه ممکن)مدرس کلاس های کنکور زبان انگلیسی🌳  بد جور محتاج دعاتونم! میشه یه صلوات بفرستین برای حل شدن مشکلاتم؟❤🥺هر کی فرستاد بگه منم براش بفرستم🌱
سلام عزیزم من الان این پاپیک رو دیدم  الان تیرگی گردنت رفع شد ? منم  این مشکل رو دارم

سلام عزیزم والا یه خانومی تو تاپیک گفت کرم زده اما درخواست دادم بهش قبول نکرده خودم جدیدا یه کرم روشن کننده که واسه شرکت نفیسه گرفتم ولی واسه زیر بغل دو شبه دارم به گردنم هم میزنم اکه نتیجه داد بهتون میگم ولی در کل نسبت به قبل گردنم خود به خود بهتر شده فکر میکنم به خاطر مشکلات هورمونی باشه هرمونهام که نرمال میشه بهتر میشه.تو حمومم از کیسه و سفید اب استفاده میکنم و شبا از کرم شبم به گردنم میزنم که حس میکنم کرم شب خیلی تاثیر  داره رو شفاف شدنش

2728
میشه منم راهنماییم کنین چجوری تیرگی گردنمو از بین ببرم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


عزیزم من تو کامنت بالا تجربیات خودم رو توضیح دادم .به نظرم استفاده مرتب از ابرسانو کرم شب و اسکراب خیلی کمک کنه .البته من اسکراب اماده نمیزنم تو حموم کیسه و سفید اب میزنم

2738
آبلیمو سرکه


عزیزم من چون توی سایت ها مقالات زیادی در مورد آبلیمو و … خوانده بودم اتفاقی به چند تا از دوستان که تیرگی زیر بغل و  بعضی قسمتهای دیگه داشتن گفتم و بعد از استفاده کردن گفتند که بدتر شده و من هم خیلی شرمنده موندم. 


خودم چند تا جای جوش داشتم که از این روشهای آنلاین آبلیمو و سرکه و جوش شیرین و … استفاده کردم ولی تیره شدند به طوری که تا یک سال درگیرش بودم و آخر سر همون جای جوشهای کوچکی که ممکن بود بدون دستکاری دو ماه نهایتش روی پوستم باشند را لیزر فرکشنال کردم و از شرش راحت شدم. 


این را گفتم تا دوستانی که در مقالات آنلاین این روشها را می خوانند مواظب باشند همیشه روشهای طبیعی و گیاهی و سنتی…. خوب عمل نمی کنه و در بعضی موارد حتی بر مشکل میافزایند.

اون کرمی که بالا گذاشتم در خارج از ایران برای رفع تیرگی موضعی استفاده میشه.

یک ماسک داره که ۸ تا ۱۰ ساعت روی پوست می مونه و کرمها و نرم کننده ها و روشن کننده های بعد از شستن ماسک استفاده میشه تا حداقل ۶ ماه. 

پوست بعد از شستن ماسک به شدت خشک و تیره میشهو تا ده روزآینده یک لایه ضخیم و تیره( شبیه سله های سوختگی) از پوست کنده میشه و بعد از آن تا یک ماه پوسته های نازک ریخته میشه و تمام لک ها با اون پوسته سیاه از بین میره.

تا یکسالبعدش نبایددر معرض آفتاب مستقیمبود و …

آنلاین بقیه توضیحاتش را ببینید 

یکی از دوستان من انجام دادن و نتیجه عالی داشتندفقط هزینه اش خیلی زیادشد چیزی در حدود لیزر فرکشنال 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز