2703
2553

اون موقعی که به نی نی سایت اومدم وقتی بود که تازه فهمیده بودم نمیتونم طبیعی حامله بشم و خواستم بیام اینجا تا با همنوعان خودم دردودل کنم و تجربه کسب کنم،مشکلم مسدود بودن لوله های رحمم بود و شوهرم هیچ مشکلی نداره، آی وی اف کردم با هزار امید و ایمان داشتم با اولین بار حامله میشم. 

اولین آی وی افم که منفی شد خیلی حال بدی بهم منتقل شد حتی از نی نی سایت اومدم بیرون و گفتم اینجا بیشتر استرس میکیرم، بعد از چند وقتش دوتا جنین دیگه داشتم و دوباره شانسمو امتحان کردم اما باز هم منفی شد😔

افسردگی شدیدی گرفتم و با دکترم مشورت کردم و به پیشنهاد دکتر دوباره آی وی اف کردم و بعد از گذروندن این همه وقت و صرف هزینه و کلی امیدواری که اینبار مثبت میشه ، هشت تا جنین تشکیل شد که دو تا بهم انتقال دادن دکترم گفت اینبار میگیره چون رحم و جنینات عالین و حتی بهم چسب رحم هم زد .

منم خیلی امیدوار بودم و استراحت کامل کردم و همسرم خیلی هوامو داشت و مراقبم بود و بهم رسیدگی میکرد 

اما امروز رفتم آز دادم انگار یه بشکه آب یخ ریختن روی سرم از شدت خجالت نمیتونستم با شوهرم حرف بزنم 

، خیلی حالم بد شد امیدم به خدا بود اما خدا نمیدونم چرا بهم پشت کرده ، از شدت غصه نمیتونستم حتی نفس بکشم چون هیچ کسی هم نمیدونه این ماجرارو کسیو نداشتم که بخوام بغلش کنم و گریه کنم و حرف بزنم.

تا اینکه گفتم بازم بیام نی نی سایت که با شما خرف بزنم.

میشه آرومم کنید؟😔


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز