2703
2553

چندسالی می‌شود که دکوراسیون های سنتی جای خود را به معماری مدرن و دکوراسیون داخلی مینیمال داده اند. اگر بخواهیم مواردی از این تغییرات را نام ببریم می‌توانیم به مواردی چون تغییر در مبلمان اداری، میز اداری و ... اشاره کنیم. اما شاید یکی از مهمترین و واضح ترین تغییرات، جایگزینی پارتیشن اداری با دیوارهای سنتی قدیمی باشد. پارتیشن فریم لس یکی از پرطرفدارترین انواع این پارتیشن هاست که در ادامه برخی از مزایای آن را بیان می‌کنیم.

پارتیشن شیشه ای فریم لس، راه حل مناسبی را برای کسانی که به دنبال دستیابی به یک احساس مدرن و معاصر در محیط کار هستند فراهم می کند. این پارتیشن ها علاوه براینکه حریم خصوصی خوبی ایجاد می‌کنند؛ به طور همزمان احساس احساس شفافیت و دید کامل به وجود می‌آورند زیرا روی شیشه های پارتیشن هیچگونه ماژولی وجود ندارد. که موضوع ظاهری زیبا و یکپارچه را ایجاد می‌کند. استفاده از پارتیشن اداری فریم لس محیطی برای شما می‌سازد که از نظر سبک نه تنها مینیمالیستی بلکه فوق مدرن است.

البته مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس فقط به زیبایی شناسی مربوط نمی شود. این نوع از جداکننده ها همچنین امکان انتقال حداکثر نور طبیعی را برای فضای مورد نظر به ارمغان می‌آورند. مزیت دیگر پارتیشن فریم لس، متنوع بودن رنگ ها و طرح های آن است. رنگ ها و آرم های شرکت فقط برخی از ایده هایی است که می توانید برای طرح نهایی و داشتن پارتیشنی متفاوت از آن ها استفاده کنید.

قیمت پارتیشن اداری، می‌تواند مقادیر مختلفی داشته باشد. این مقادیر با توجه به ابعاد، جنس، نوع، مدل و بسیاری دیگر از ویژگی های پارتیشن ها تعیین می‌شوند. نکته مهمی که در باره پارتیشن فریم لس وجود دارد قیمت پایین این نوع پارتیشن نسبت به مدل های دیگر پارتیشن شیشه ای است. قیمت پارتیشن فریم لس به این دلیل نسبت به مدل های فریم دار پایین تر است که در این نوع پارتیشن، المان ها و فریم های اضافی روی شیشه پارتیشن به کار نرفته است. همین امر استفاده از متزیال اضافی را کاهش داده و باعث کمتر شدن هزینه تولید و در نتیجه کاهش قیمت پارتیشن فریم لس می‌شود.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687