2726
عنوان

شما اسم هچین تفکری رو چی میذارید؟

222 بازدید | 48 پست

من خودم متاهلم و باردار🙆🏼‍♀️

اینو برای دوستم که مجرد هست و با آقایی دوست هستن میپرسم، در واقع بهش کمک میکنم انتخاب درستی داشته باشه، البته با مشورت شما دوستان!

اگه آقایی به شما بگه حتی وقتی ازدواج کردی هم باید با من باشی! و اظهار میکنه این بخاطر علاقه‌ای که به خانم داره! از طرفی خودشم برای ازدواج جدی نیست!

من با احترام به دوستم گفت این آقا بسیار مرد بیشعور و نامحترمی هست که اینو گفته! و این خودش زنگ خطره!

اما عشق چشمای دوستمون رو بسته متاسفانه!

نظر شما چیه؟

بخند، همین  

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

به نظر من این آقا فقط به دنبال سوء استفاده و رابطه جنسی هست. حتی اگه تا الان صحبتی نکرده به مرور این رو مطرح می کنه. من باشم همین الان برای همیشه ایشون رو از زندگیم حذف می کنم

به این اقا میگن بی بند و بار یا هرزه 

عشق کردن یعنی دم سحر صحن انقلاب باشی پا برهنه رو سنگ فرشای حرم راه بری یه نسیم خنک به گونه هات بخوره چادرت رقص قشنگی به خودش بگیره بعد وایسی جلوی گنبد طلا خیره بشی به گنبد انقد زل بزنی و محو گنبد و صحن و سرا بشی که انگار فقط تو تو حرمی دلت اروم بشه یه نفس عمیق بکشی بگی همه وجودم پر از شما شد اقا .السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

عجبا میگه برو شوهر کن خرجتو یکی دیگه بده ولی من همچنان تفریح خودمو داشته باشم 

اگر فکر کنم بحث کردن با یک کاربر به جایی نمی‌رسه جواب نمی‌دم. بنابراین این جواب ندادن رو کم آوردن درنظر نگیر دوست عزیز. تا زمانی که حرفات عاقلانه باشه به نظرم لایق گفتگو هستی. هرجا هم فکر کردی من دارم اشتباه حرف میزنم با دلایل منطقی من رو مجاب کن. من با کمال میل عذرخواهی می کنم. با کاربرای کم سنی که خودشون رو عقل کل میدونن که کلا بحث نمیکنم چون همین نشونه ی بی عقلی شونه.

يعنى رو من واسه ازدواج حساب باز نكن

✨دیشب شاهد بحث بین 2 نفر بودم و یکیشون گفت : تو انقدر خودتو نمیبینی که حتی از ظرف بیسکویت روی میز شکسته هاشو برمیداری میگی سالماش باشه برای بقیه.. خواستم بهت بگم حواست اول از همه به خودت باشه، فداکاریهایی که میکنی مرز داره.. اگر از مرزش رد بشی هم خودت رو ازار میده هم بقیه رو.... خودت رو فراموش نکن تو در نهایت فقط خودت رو داری✨.📍📍📍📍📍📍اگر موافق کشتار و ازار حیوانات و مخالف حامی حیوانات هستی اصلا نه من رو ریپلای کن نه سعی کن قانعم کنی وقت من با ارزش تر از همکلام شدن باتوست 🤫📍📍📍📍📍📍عظمت یک ملت و پیشرفت اخلاقی آن را میتوان از نحوه ی برخورد انها با حیوانات قضاوت کرد  «گاندی» 
رسما داره میگه برو شوهر کن😐

بله مستقیم بهش گفته اگه مورد خوب داشتی من جلوی خوشبختیت رو نمیگیرم😑 ( به شخصه متنفرم از این جمله)

و بعدشم گفته حتی متاهل شدی هم من میخوام باهم در ارتباط باشیم(من میگم این اسمش توهین به شخصیت خانم هست)

بخند، همین  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730